CD Projekt Red antyder att fjärde The Witcher kan ge oss mer Ciri

Robot
CD Projekt Red antyder att fjärde The Witcher kan ge oss mer Ciri
Medlem

Tja, är väl därför de gjorde just cyberpunk, så de kan gifta in witcher sen... ^^

Medlem

Jag tycker att de inte ska falla för det som många andra spelserier har fallit för. De borde avsluta Witcher sagan med Witcher 3, som var ett fantastiskt avslut på trilogin och borde stanna så!

Jag skulle hellre tycka om ifall de gjorde något nytt men med witcher-smak, i en annan fantasi-värld.

My 2 cents.

Medlem

Klart dom måste göra ett Witcher 4!

Backloggens befriare

Tack men nej tack.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Gillade själv Eskel, men det hade gärna fått vara någon helt ny karaktär..

FM-guru
F.d. Sisyr

Meh, om de ska göra fler spel i serien skulle jag föredra ett helt nytt karaktärsgalleri. Något som kanske utspelar sig en bra bit innan/efter trilogin. Tycker storyn känns avslutad för karaktärerna i Witcher. Behövs ingen uppföljare. Tyckte i och för sig samma sak om The Last of Us och det vet jag hur det gick...

Medlem

Mycket lovande! Tyckte att Ciri-momenten var fantastiska. Hoppades på ett DLC-paket med Ciri men detta duger också!

Medlem

Nog för att Ciri var en viktig karaktär för Witcher 3 så hoppas jag personligen på att det inte blir ett spel med henne i fokus.

Hennes element i spelet var förövrigt ganska svaga i mitt tycke, gameplaymässigt då. Sen var hon väl kanske inte världens mest intressanta karaktär.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Nja, mer Geralt hade varit kul.

Medlem

Ett nytt spel i witcher serien som handlar om Vesemirs balla ungdomsdagar är vad vi behöver, inget annat.
Fyfan vilken story det skulle vara.

Medlem

Hmm, jag tycker Geralt är huvudpersonen i spelet, det är honom alla böcker handlar om, är det inte det? Visst, det hade varit coolt om de sydde in mer karaktärer där de får större omfång i berättandet, men Geralt är Witcher, känns det som. Med nuvarande teknik, mer erfarenhet, bättre engine och mer resurser borde Witcher 4 bli grym. Och då menar jag riktigt grymt.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av deezel:

Tja, är väl därför de gjorde just cyberpunk, så de kan gifta in witcher sen... ^^

mmm precis. Det är ett genidrag för företaget.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Avstängd

Väldigt synd att character trait: Stronk female ska få ta så mycket plats.

Medlem
Skrivet av Sickness666:

Väldigt synd att character trait: Stronk female ska få ta så mycket plats.

Quake-konnässsör

Satsa på något nytt istället för Witcher, storyn är väl slut?, eller har fått ett värdigt avslut hur som helst.

Ciri känns inte så intressant och följa heller tycker jag, men de gör väl som de vill I guess

Kanske kommer de floppa hårdare än Mass Effect Andromeda, eller så lyckas de. Men de har ingen röd tråd genom spelen längre eller berättelsen, så riskerna att det faller pladask är större.

1
Skriv svar