Nära samarbete under lång tid mellan Epic och Sony med PS5, säger Sweeney

Medlem

Epic och Sony...

Yay, jag kan knappt vänta på nästa Unreal Tournament, designat för gamepads, låst till 30fps...

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Hmm. Ursäkta?
De tjänar mer pengar. Har fler spelade timmar på konsolen. De har gamepass och Xcloud som I sig gör att antalet sålda konsoler för dem är irrelevant. De har 15 (japp 15) first party studios betydligt stabilare och säkrare online tjänst som dessutom skalas av deras azure. Du behöver nog inte va orolig för MS kontra Såny, frågan är vart de nya aktörerna rör sig.
Roligt för Såny med lite medvind, det gunnar alla.

Alltså, jag lirar både Xbox och Playstation. Förra generationen var det 90% Xbox 360, denna generationen är det 90% PS4.
Att säga att det är roligt med "lite medvind" för Sony i dagsläget, är ju bara trams i och med att PS4 är den näst bäst säljande konsolen någonsin med över 110 miljoner enheter.
Därmed inte sagt att Microsoft inte kan vinna nästa generation.

Källa:
https://m.fz.se/nyhet/283162-over-110-miljoner-playstation-4-...

Avstängd
Skrivet av Whatamada:

Alltså, jag lirar både Xbox och Playstation. Förra generationen var det 90% Xbox 360, denna generationen är det 90% PS4.
Att säga att det är roligt med "lite medvind" för Sony i dagsläget, är ju bara trams i och med att PS4 är den näst bäst säljande konsolen någonsin med över 110 miljoner enheter.
Därmed inte sagt att Microsoft inte kan vinna nästa generation.

Källa:
https://m.fz.se/nyhet/283162-over-110-miljoner-playstation-4-...

Sony har gjort en sak rätt och det är spelen, förhoppningsvis fortsätter dom med det. Det spelar ingen roll att xbox är kraftigare och har det där gamepass med gratis spel. Det är ändå bara skit i jämförelse med Sonys exklusiva titlar.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Lider med din dyslexi. Eller så kanske jag ska bli lika tuff som dig när jag blir vuxen.


signatur

“All thinking people are atheists.”

12
Skriv svar