Vrålsnygg Mafia 1-remake läckt – se bilderna

Medlem
Skrivet av PontusT:

Hoppas de fixat det förbaskade racinguppdraget! Där slutade jag lira ettan.. fan till löjligt svårt och oförlåtligt uppdrag! Det var en ragequit som heter duga vill jag säga

Hoppas det, jag spelade inget annat när 1an kom så jag gav mig inte. Värt ta sig förbi den biten alltså, men de kunde ju lägga lite mindre fokus på svårighetsgraden this time around. Mafia 1 är en sån fin resa

Medlem

ser riktigt bra ut... nästan som ett nytt spel o inte bara en remaster

Skribent
Skrivet av Tomas Helenius:

Var det inte så att det där svinsvåra racinguppdraget avslöjade om man körde spelet pirat eller hade köpt det? Det patchades ju så att det blev enklare, och de som klagade efter patchen antogs köra piratad kopia. Eller minns jag fel?

Haha ja! Det där minns jag


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av StenmanJones:

Enligt videon på mafiagame.com så kommer det till STEAM och Epic.

Nu känns livet glatt igen.

Tummen upp!

Medlem
Skrivet av PontusT:

Hoppas de fixat det förbaskade racinguppdraget! Där slutade jag lira ettan.. fan till löjligt svårt och oförlåtligt uppdrag! Det var en ragequit som heter duga vill jag säga

De fixade till racingen i konsollversionerna som kom något år senare. Dessa versioner av spelet var dock mer eller mindre urusla på andra områden.

Medlem

Om det blir EXAKT som originalet, fast med uppfräschad grafik så är det ett solklart köp.

Medlem

Alltså, blir detta av är det ett givet köp. I så fall är det fjärde gången jag köper Mafia 3, utan att fortfarande ha spelat klart det. Jag köpte det på Xbox One för att inse att PC är fortfarande bäst för såna här spel. Råkade beställa två kopior och glömde skicka tillbaka det ena i tid. Så jag har alltså tre kopior av spelet hemma, men bara orkat spela ca 2 timmar hittills...

Medlem

Låter stört, men jag ser nästan fram mer emot det här än Cyberpunk.

Medlem
Skrivet av magiul:

Alltså, blir detta av är det ett givet köp. I så fall är det fjärde gången jag köper Mafia 3, utan att fortfarande ha spelat klart det. Jag köpte det på Xbox One för att inse att PC är fortfarande bäst för såna här spel. Råkade beställa två kopior och glömde skicka tillbaka det ena i tid. Så jag har alltså tre kopior av spelet hemma, men bara orkat spela ca 2 timmar hittills...

Mafia 3 var ett riktigt tapp i kvalitet om du frågar mig.
Jag kanske måste ge det en till chans bara.

123
Skriv svar