Civ VI med flera – ytterligare tre gratisspel från Epic kan ha avslöjats i förväg

Robot
Civ VI med flera – ytterligare tre gratisspel från Epic kan ha avslöjats i förväg
FM-guru
F.d. Sisyr

Igår funderade jag på om det inte börjar bli dags att köpa Civ VI på nån rea snart. Kanske fick jag svaret nu.

Medlem

Vad får 2K för slant för detta?
Känns som snart man inte "behöver" köpa PC spel ju, bara vänta så får man det till sist.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Vad får 2K för slant för detta?
Känns som snart man inte "behöver" köpa PC spel ju, bara väta så får man det till sist.

Ja, bara sju år i detta fall 🙄

Medlem
Skrivet av korvmos:

Vad får 2K för slant för detta?
Känns som snart man inte "behöver" köpa PC spel ju, bara väta så får man det till sist.

Väta sängen tills man får det?

Medlem

Om man som jag tagit sig an de flesta "storspelen" de senaste år så har man ju högst troligt redan dessa i sin ägo. Kul för er som inte hunnit testa dessa ännu!

Epic ligger verkligen i! Vi får se vad det blir av Steams lojalitetsprogram när det sjösätts framöver.

Medlem

Tipsade om det tidigare, Civilization VI får ett season pass just den 21 maj, så det kan ligga något i det.

Medlem

De tjänar säkert bra på att ge bort Civ VI grundspelet gratis nu när det är så pass många år gammalt. Det gör det möjligt för dem att sälja fler season pass (eller andra DLC).

1
Skriv svar