Se 18 minuter rent gameplay från Ghost of Tsushima

Robot
Se 18 minuter rent gameplay från Ghost of Tsushima

Utforskande, dueller, miljöer och ett samurajfilms-läge!

#ghost-of-tsushima, #playstation-4, #sucker-punch-productions


Medlem

Tycker faktiskt att Kina som tema är skittråkigt. Tumme ner från mig.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skrivet av Kleptoman:

Tycker faktiskt att Kina som tema är skittråkigt. Tumme ner från mig.

tur då att det e i Japan


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

tur då att det e i Japan

Nja sak samma


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Tycker faktiskt att Kina som tema är skittråkigt. Tumme ner från mig.

trollar du? det är ett samuraispel, vad skulle "temat" vara annat än japan menar du?

Skrivet av Kleptoman:

Nja sak samma

rediga livets hårda skola-vibbar här.

Medlem
Skrivet av quadratis:

trollar du? det är ett samuraispel, vad skulle "temat" vara annat än japan menar du?

rediga livets hårda skola-vibbar här.

Personen i fråga är ett erkänt troll sedan länge, move along.

Ont.

Ska bli intressant, av det man fått se ser det läckert ut grafiskt iallafall. Nu äger jag inte någon konsol, men blir spelet bra så grattis till er som äger en PS4. ^^

Det kanske blir ett PC-släpp om något år eller två? Inte så sannolikt, men man vet aldrig.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Frilansare
Medlem

Det man sett tidigare verkar ju lovande blir kul o se mer!

Medlem

Spännande! 5 min...

Backloggens befriare

Gameplay eller "gameplay"?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

De 18 minuterna gick fort.

Spelet ser lovande ut.

Medlem

Ser riktigt trevligt ut!

Medlem

fan va snyggt. blir ett givet köp. och samurajer är ju bäst.

Medlem

Det ser riktigt bra ut!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Köpert dirr!

Medlem

Skit. Är student för tillfället och borde lägga pengar på mat osv men jag vill ju också spela igenom detta spel. Ser fantastiskt ut. Det får väl bli mer nudlar.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Ser fantastiskt ut. Det påminner så klart om assasins creed fast med mer själ

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Gameplay eller "gameplay"?

Helt klart gameplay 👍


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Jag blev inte imponerad, såg väldigt opolerat och ofärdigt ut


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Tänk om Valhalla hade visats på detta vis hähä.

Hur som haver, det ser ganska trevligt ut. Combat ser OK ut. Jag jämför med Sekiro som kör lite snabbare och flashigare stil, detta av det vi fick se ser slöare ut, lite mer "realistiskt".
Det såg lite Assassin's Creed-igt ut ibland eller Witcher 3-igt.(combat då). Parryn såg inte heller så tillfredsställande ut om man jämför med Sekiro. Så, inte överförtjust av combaten av det som visades. Med det sagt kanske det känns bättre om man lirar själv.

Grafiskt ser det ju väldigt läckert ut(inte lika snyggt som det visades första gången dock), synd att det rullade på i 30FPS. Undrar om spelet kommer ha något alternativ? Animationer kändes lite sisådär ibland, lite finputs.

Pluspoäng att man kan välja japanska som språk. Men, munnarna såg fortfarande osynkade ut.(eller att dom bara använder engelska animationerna rakt av)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Margy:

De 18 minuterna gick fort.

Spelet ser lovande ut.

Kände samma sak. Inte för att det var dåligt, men kändes typ som det bara var 5 minuter långt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Jh
Medlem

Det såg väldigt trevligt ut. Jag hoppas att det finns en intressant och bra historia som backar upp utseendet.


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Vackert och blåsigt! Stämningsfullt och gles skäggväxt. Blir köp på den här!

Medlem

Precis vad jag ville ha. Ett till open world spel med frågetecken på en stor karta...... Suck..


signatur

Den som vet vet.

Frilansare

Känns som man fick ett litet uppvaknande efter alla de översnygga trailers och screens som släppts. Det är trots allt PS4. Gameplay såg helt klart lite plattare ut, men myset var ändå starkt. Jag kommer att spela.

Medlem

Åh, detta ser så jävla najs ut! Hoppas på bra svårighetsgrader (en annan orkar inte dö 20x på en boss men vill samtidigt ha lite utmaning) och att storyn kommer va mega!

Medlem

9:20 DÅSÅ! DÅSÅ?! DÅÅÅÅÅSÅÅ!

Dex
Medlem

Såg riktigt trevligt ut! Playstation avslutar verkligen denna generation starkt med mycket bra spel. Får väl köpa både detta och LoU2 till PS4:an ändå. Hade tänkt vänta till PS5:an, men det börjar bli svårt att hålla ut så länge

Medlem

Blev inte imponerad precis men jag har ingen tvekan om att jag kommer att gilla det när jag väl kan sätta tänderna i det.

Medlem

kändes som striderna såg bättre ut i tidigare gameplay eller är jag ute och cyklar

Skriv svar