Ladda ner GTA V gratis nu

Medlem
Skrivet av WargH:

Eftersom en del verkar tro att alla har köpt GTA V, jag är en av dem som aldrig har köpt det. Har inte köpt ett enda GTA för övrigt. Tror jag testade ettan under fem minuter på den tiden då det begav sig. Men kommer klicka hem femman, när servrarna väl återhämtar sig.

du har helt klart misssat en riktigt rolig spelserie speciellt femman var rätt så kul att köra igenom storyn.. bryr mig inte så mycket om online läget..

Medlem

Fan vad fint att jag inte kan starta RDR2 som jag köpte via Epic Games för att skiten inte går att logga in i.
Rage

Medlem
Skrivet av rewoX:

Köpte det på PC fysisk kopia (7st skivor xD) ... men sen jag bytte chassi & datordelar 2017 så har jag inte kunnat spela det, (ominstallerade windows samtidigt då)

Mitt nya chassi har nämligen ingen DVD-läsare

Jag köpte också den utgåvan med skivor... brydde mig dock aldrig om att använda skivorna utan laddade hem det via rockstars sida istället.

Medlem

Epic har bra reor på en hel del spel nu också.
Utöver GTA V - Premium Edition gratis så kan du klicka "hem" ett presentkort värt 10 euro.

Bara att tacka och ta emot.

Medlem

Haha, den där videon. Älskar Christers härliga skratt.

Medlem

Synd att det inte va gta4 som var gratis, har det ej på PC och är mycket bättre än 5


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Har bara GTA V till Xbox 360 så det är jättesnällt av Epic att ge ut det gratis. Aldrig att Valve skulle göra något liknande 😲


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Yeah man lyckades gå genom hela processen, men nu har man tre av spelet en på steam, andra på epic games och sedan har man ett till ps3 på skiva. Totalt onödigt men kan man så kan man.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

@Exxo: Jaha kunde man göra det, jag tyckte jag stötte på problem när jag hade aktiverat CD-keyn, efter det kan jag inte få tillgång till det annat än att installera via skivorna... men aja, ska kanske ladda ner denna!

Skägg.
10 Chambers

Fick till det via klienten, inte hemsidan.


signatur
Medlem

Har själv inte lirat något GTA sedan top-down tiden, alltså GTA 1-2 och lite av London.

Jag påbörjade GTA IV några år efter release, men tröttnade. Vet inte om det var mitt humör just då eller om spelet i sig var tråkigt. Open-world spel brukar ha den effekten på mig, minus några undantag.

Har velat testa GTA V då jag hört gott om storyn(Trevor främst då hehe), men aldrig blivit av. Så, att få spelet gratis är trevligt, men sen återstår det bara att spela det också. Det hamnar väl i backloggen som så många andra spel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av WargH:

Eftersom en del verkar tro att alla har köpt GTA V, jag är en av dem som aldrig har köpt det. Har inte köpt ett enda GTA för övrigt. Tror jag testade ettan under fem minuter på den tiden då det begav sig. Men kommer klicka hem femman, när servrarna väl återhämtar sig.

Ja, ja, men dig är det något fel på eller undantaget som bekräftar regeln. 😉
PS Jag kan fortfarande inte logga in och regga skiten. 🙂

Medlem

95 kr kupong och Asscreed Odyssey nedsatt så det blir totalt 102 kr för det. Värt det?

Medlem

download 359 kb / s
Upload 565 mb / s

jävla skämt

Medlem
Skrivet av Hulle:

95 kr kupong och Asscreed Odyssey nedsatt så det blir totalt 102 kr för det. Värt det?

Jag sparar min kupong till Cyberpunk!

Medlem
Skrivet av Kesofrallan:

download 359 kb / s
Upload 565 mb / s

jävla skämt

jag laddar 30mb/s nu kanske ska kolla din lina?

Medlem

Förmodad läcka på kommande gratisspel efter GTA V:


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Hämtade hem GTA 5 från epic gratis, fick även en 95 kronors kupong till ev nästa köp.

Gratis e gott

Medlem

Med den rabattkoden får man The Witcher 3 GotY edition för 54.70 kr. Har länge tänkt jag borde köpa det, men på GoG. men nu är det fan svårt att motså att köpa sitt första spel via Epic Store.

Medlem

Epic's kupong är dock bara giltig i ca två veckor

[[[MEGA SALE 2020 COUPON

An Epic Coupon is applied at checkout when purchasing eligible games on the Epic Games Store. All Epic Coupons received during MEGA Sale 2020 will expire on November 1st, 2:59 AM EST. Read more about how you can apply your coupon below.]]]

Medlem
Skrivet av Morhaxvith:

Epic's kupong är dock bara giltig i ca två veckor

[[[MEGA SALE 2020 COUPON

An Epic Coupon is applied at checkout when purchasing eligible games on the Epic Games Store. All Epic Coupons received during MEGA Sale 2020 will expire on November 1st, 2:59 AM EST. Read more about how you can apply your coupon below.]]]

"Coupons expire on November 1st, 2:59 AM EST." Två veckor till november, går fort fram nu. ;P


signatur

The more I practice, the luckier I get.

KoP
Medlem

Alla som borde haft någon form utav intresse för GTA V borde väl redan ha spelat det för fleeera år sedan, eller? :'D

Medlem

Hur är det med 2FA, står att det krävs men har inget sånt aktiverat men kunde endå göra ett "köp" på gta som genomfördes?

Medlem

Stort tack Epic för att ni diversifierar spelmarknaden och motar kommunister i grind!

Medlem
Skrivet av Fezk:

Förmodad läcka på kommande gratisspel efter GTA V:

https://i.imgur.com/JkKT6Rq.jpg

oh fina spel, ja förutom ark
Har inte några av dom. Väldigt trevligt

Medlem
Skrivet av WargH:

Med den rabattkoden får man The Witcher 3 GotY edition för 54.70 kr. Har länge tänkt jag borde köpa det, men på GoG. men nu är det fan svårt att motså att köpa sitt första spel via Epic Store.

Ryktet gick innan att Witcher 3 är ett kommande gratisspel... hmmm...

Skrivet av Morhaxvith:

Epic's kupong är dock bara giltig i ca två veckor

[[[MEGA SALE 2020 COUPON

An Epic Coupon is applied at checkout when purchasing eligible games on the Epic Games Store. All Epic Coupons received during MEGA Sale 2020 will expire on November 1st, 2:59 AM EST. Read more about how you can apply your coupon below.]]]

Men du citerar ju till och med att den gäller till 1 november??

Medlem
Skrivet av Hulle:

Ryktet gick innan att Witcher 3 är ett kommande gratisspel... hmmm...

Men du citerar ju till och med att den gäller till 1 november??

Såg bara ryktet om att Civ 6 är nästa spel. Får väl köra en refund i så fall. Trist att ha blivit av med min voucher bara.

Medlem
Skrivet av Hulle:

95 kr kupong och Asscreed Odyssey nedsatt så det blir totalt 102 kr för det. Värt det?

Odyssey är superkul!

Medlem

Har velat länge att köpa det på pc, och detta gör ingen skillnad då egs inte är något jag någonsin kommer stödja

Medlem

Hade varken Epic Store eller GTA V sedan tidigare och tänkte mig prova. Jag antar att de långsamma 2.4MB/sek beror på att "alla" vill tanka spelet gratis och att det inte är normalhastigheten? Jag har 500mbit fiber...

123
Skriv svar