Mafia: Trilogy tillkännagivet

Medlem

Hoppas verkligen det blir en remaster såfall av ettan, nog ett av dom bästa Mafia spelen jag har lirat, tvåan var lite nja, vart för mycket med tjäna X pengar sen börja om igen.

Medlem
Skrivet av Maddox:

Låter som en annan röstskådespelare i första segmentet. Ny röstskådespelare för Tommy?

Uhhh, min Nostalgi-hjärna kommer inte gilla det

Medlem

Som andra sagt ovan, jag hade kul med del 1 och 2, 3:an var en skam för varumärket och uselt optimerat.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Fr0gg0.:

Fifan, en remake på första spelet. Som man längtat.

Eller hur! Det är så jäkla fint och borde spelas av fler.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

3: an tyckte jag va pinsamt dålig, när jag rensat samma hus 4 gånger på 3 uppdrag med spawnande fiender stängde jag av.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Är det remake köper jag direkt.
Är det remaster kan dem glömma det.
En remaster på mafia 1 är omöjligt att få snyggt. Det är för gammal teknik, ljussättning, animationer etc.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Fantastiskt!!

Medlem

Asså jag skriker som en liten tjej. Mafia 1 är mitt absoluta favorit spel.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

1an och 2an är underbara. 3an kan de skippa.


signatur

I drank what?

Medlem

Nice. Första var så bra sen gick det utför. Vart besviken på tvåan efter alla sa att det var så bra. Kändes som en arcade shooter med alldeles för hastig story, blev inte impad. Trean har jag inte ens försökt mig på efter all kritik..

Medlem

Helt underbart! Remake på ettan. Kommer bli hur bra som helst. Årets bästa nyhet!

Family. Power. Bugs ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Läckt Mafia I Definitive Edition extended teaser:

https://streamable.com/h78h6q

Finns en på 2an också men ganska värdelöst komprimerad:

https://streamable.com/cklc0r

Jämförelse sida vid sida på Mafia II och Definitive Edition


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Inaktiv

Bilderna på remaken ser fantastiska ut. Hoppas remaken är trogen och att alla uppdrag finns med. Var ändå ett ganska långt spel.
Och hoppas de inte drar ner på svårighetsgraden även om det troligtvis kommer hända.

12
Skriv svar