Tony Hawk's Pro Skater tillbaka! Remasters av ettan och tvåan i september

Medlem

mest avgörande för mig är hur online läget kommer vara, skulle dom ha nå competitive mode med ranker så vore det guld!

Gnällkuk
Skrivet av JonnyBOj:

Kunde man inte bygga egna banor/,hopp i tvåan? Vill minnas detta när ja lirade på N64. De stod inget om detta i trailern.

Det kommer att ingå!

Skrivet av DarkSvenn1002:

2:an får fanimej kosta vad det vill om det är orginal soundtrack, spelade skivan genomskinlig på ps1

Det är soundtracket från orginalspelen, men pga licensproblem kunde de inte få med fullständiga spellistan från båda tyvärr.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kommer bli ett givet köp, gillade tony hawk spelen as mycke till ps1an


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Peppad på detta! Mitt favoritspel i serien är 3:an på ps2 men tycker verkligen att det håller fortfarande både vad gäller grafik och spelkänsla.

Medlem

Jag bara hoppas på att de inte gömmer alla unlockables bakom mtx vilket känns som ett activision signum. Jag tyckte det var sjukt roligt att jaga ny kosmetika och nya skejtare. Fast det kanske var en större del i 2:an och 3:an?

Medlem
Skrivet av Lethenstroom:

THPS2 har Spelvärldens absolut bästa soundtrack. Någonsin. Odiskutabelt.

Är inte (running in a) Cyclone med tänker jag bojkotta hela skiten! Den låten är Tony Hawk 2 för mig.

12
Skriv svar