Playstation 5 släpps i oktober, enligt Sonys jobbannons

Robot
Playstation 5 släpps i oktober, enligt Sonys jobbannons

Men det finns skäl att vara skeptisk.

#playstation-5


Backloggens befriare

Läste jag Half-life 3 bekräftat?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

"Holiday" Har alltid varit det officiella svaret men Sony kanske har ändrat sig och vill vara först med sin release.

Medlem

PS4an va väl också "Holiday"? och den släpptes mitten av november så Det är ju ingen omöjlighet och skulle det inte va oktober och dom kanske skulle försöka släppa den runt samma tid som PS4an så är det bara några veckor bort. Spelar ju ingen roll ändå. Det jag vill veta nu är pris..

Gnällkuk

Om det nu skulle vara oktober så känns det nästan som papperslansering, typ.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Läste jag Half-life 3 bekräftat?

OMG! Dagens bästa kommentar!!!! 😂😂😂😂😂

Medlem

Det skulle vara en fjäder-i-hatten. Microsoft släpper Xbox Series X i november. Om Sony skulle kunna få PS5 en hel månad förre skulle det skapa ett försprång försäljnings mässigt. Sony måste göra något för att skapa hype.

Backloggens befriare

signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Tar ju några veckor att frakta från fabrik i Asien till distributörer i resten av världen.
Söker dom folk som tar hand om arbetet innan första leveranserna så låter det ju vettigt.
Skickas från fabrikerna i Oktober, hos distributörer några veckor senare, på lager och redo att säljas i valfritt land i November.
Ska bli riktigt kul att se vad dom har att komma med den här gången.
Xbox har varit extremt på, och i stort sätt bara levererat goda nyheter hittils.
Hur ska Sony toppa det? Håller tummarna för en riktigt kul ny maskin!

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Skoja bara

Backloggens befriare

signatur

Ad hoc addendum

1
Skriv svar