Capcom släpper "flera stora nya titlar" inom ett år

Robot
Capcom släpper "flera stora nya titlar" inom ett år
Medlem

Deep Down, eller en uppföljare till Dragon's Dogma.

Skribent
Skrivet av Witchfinder:

Deep Down, eller en uppföljare till Dragon's Dogma.

Dragons Dogma behöver få mer tid i rampljuset. Hoppas verkligen på et uppföljare.


signatur

"Writer and Fighter"

eld
Medlem

Monster hunter: the movie: the game

Medlem

Ge mig ett nytt Resident Evil 8 eller en Resident Evil remake. Kan aldrig få nog av dessa spel. Särskilt de 3 senaste är helt suveräna. Ska bli väldigt spännande att se vad CapCom hittar på med RE8. Vart det utspelas, protagonist osv.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

DINO CRISIS !!!


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Även fast jag inte var så impad av remaken av RE 3 så skulle det vara kul att se en av Dino Crisis. Finns en hel del potential där!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Ett nytt MHW till next-gen konsoler hade varit drömmen!

1
Skriv svar