Var köper jag spelrelaterade gosedjur?

Var köper jag spelrelaterade gosedjur?

Jag är på jakt efter ett gosedjur till yngsta sonen, han har snöat in totalt på Prinsessean Peach just nu. Jag har kollat runt en hel del på nätet men det verkar vara svårt att hitta något som passar (han vill inte ha något av dem förslagen som kommer upp i Google bilder). Är det någon som har ett bra tips på någon sida att beställa från? Helst inom Sverige men går bra att beställa från andra butiker också så länge man inte åker på tull.

Tacksam för alla tips!

Medlem

Spelbutiken.se brukar ha merch för spel och så, annars tror jag det är smidigast för dig att beställa via Amazon UK eller DE. Har svårt att tänka mig att du skulle åka på tull när det är inom EU.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Spelochsant.se samt supermarioshoppen.se har en del! Passa även på att kolla in de GameStop butiker som finns kvar, blir utförsäljning där snart! Minns jag inte fel kan en del ställen som Elgiganten ibland ha också. Jag har köpt mjukisdjur på eBay flera gånger, aldrig åkt på tull. De smarta säljarna skriver ”gift” på förpackningen så är det lungt.

Brukar inte gamestop sälja sånt? Deras butik är ju minst 50% merch.

jbx
Medlem
Skrivet av Mastermind530974:

Brukar inte gamestop sälja sånt? Deras butik är ju minst 50% merch.

Har inte GameStop avlidit?


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

@jbx: De är på sina sista ben, den butiken jag bor vid har sin utförsäljningsrea nu innan de stänger ner permanent. Faktiskt ganska bra priser.

jbx
Medlem
Skrivet av Mastermind530974:

@jbx: De är på sina sista ben, den butiken jag bor vid har sin utförsäljningsrea nu innan de stänger ner permanent. Faktiskt ganska bra priser.

Ah okej, butiken i min stad stängde i slutet av Mars.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Patrik Rickemo:

Jag är på jakt efter ett gosedjur till yngsta sonen, han har snöat in totalt på Prinsessean Peach just nu. Jag har kollat runt en hel del på nätet men det verkar vara svårt att hitta något som passar (han vill inte ha något av dem förslagen som kommer upp i Google bilder). Är det någon som har ett bra tips på någon sida att beställa från? Helst inom Sverige men går bra att beställa från andra butiker också så länge man inte åker på tull.

Tacksam för alla tips!

Vet inte var i landet du bor men i Malmö på köpcentret Emporia finns en skön butik som heter ovrhypd.
Där finns denna som ser ut att kunna beställas online också:

https://ovrhypd.se/produkt/plush-super-mario-peach-35cm/

Finns även i princip allt du kan tänka dig i godis/snacks från usa om du gillar sånt

Medlem

Kolla etzy. Det är ju inte officiella saker, men privatpersoner som gör allt möjligt. Brukar i regel - av vad jag förstått - vara bra grejor.

Edit: eller amazon. Verkar finnas en del;
https://www.amazon.de/s?k=peach+plush&ref=nb_sb_noss

Medlem

Finns en del på Amazon. Köper du från Tyskland så är det fri frakt hem till dörren om din order kostar mer än drygt 400kr.

Medlem

Ebay.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Avstängd
Skrivet av jbx:

Har inte GameStop avlidit?

Dem har 1-2 andetag kvar.

1
Skriv svar