Cannibal Cuisine är Overcookeds okända kusin, där du äter människor

Robot
Cannibal Cuisine är Overcookeds okända kusin, där du äter människor
Avstängd

Att man får lov att göra spel med sådana teman.

Inaktiv
Skrivet av Konstig Inombords:

Att man får lov att göra spel med sådana teman.

?

Är det ens kannibaler om man mördare folk, gör mat av dom och ger dom till ett monster? Såg inte att man själv åt någon. Nog för att de kan vara kannibaler ändå men att man aldrig får se de äta någon.

Medlem
Skrivet av Konstig Inombords:

Att man får lov att göra spel med sådana teman.

Det är det som är det fina. Är detta värre än När lammen tystnar menar du? Några ritade gubbar som slaktar varandra och ger till en stor nisse? Inte direkt som att folk blir kannibaler utav det... Kött som kött

Medlem

Äntligen någon som vågar göra något nytt!!

Redaktör

Soundtrack av Cannibal Corpse eller jag blir besviken.


signatur
Avstängd
Skrivet av anon_119148:

?

Är det ens kannibaler om man mördare folk, gör mat av dom och ger dom till ett monster? Såg inte att man själv åt någon. Nog för att de kan vara kannibaler ändå men att man aldrig får se de äta någon.

Jag tycker ändå det är någorlunda rått.

Avstängd
Skrivet av robbis:

Det är det som är det fina. Är detta värre än När lammen tystnar menar du? Några ritade gubbar som slaktar varandra och ger till en stor nisse? Inte direkt som att folk blir kannibaler utav det... Kött som kött

Man borde diskutera om spel kan ha en dålig inverkan.
För detta spel kan ha det.

Medlem
Skrivet av Konstig Inombords:

Jag tycker ändå det är någorlunda rått.

Pun intended?

Avstängd
Skrivet av Frisell:

Pun intended?

Pun intended?
Förklara.

Gnällkuk
Skrivet av Konstig Inombords:

Man borde diskutera om spel kan ha en dålig inverkan.
För detta spel kan ha det.

Herregud...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd
Skrivet av trickeh2k:

Herregud...

Och den meningen ledde till?

Gnällkuk
Skrivet av Konstig Inombords:

Och den meningen ledde till?

Att jag ständigt förvånas över att folk fortfarande år 2020 har moralpanik likt diskussionen om videovåldet, eller rockens intåg och dess inverkan. Om du på riktigt tror att folk kommer att prova på kannibalism för att de spelar ett tecknat spel hoppas jag verkligen att du håller dig borta från alla eventuella valurnor.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd
Skrivet av trickeh2k:

Att jag ständigt förvånas över att folk fortfarande år 2020 har moralpanik likt diskussionen om videovåldet, eller rockens intåg och dess inverkan. Om du på riktigt tror att folk kommer att prova på kannibalism för att de spelar ett tecknat spel hoppas jag verkligen att du håller dig borta från alla eventuella valurnor.

Politik är inte till för just denna tråd.
Men. Slå sönder en människa.
Stycka den. Och sedan låta den bli till köttlimpa.

Inaktiv
Skrivet av Konstig Inombords:

Jag tycker ändå det är någorlunda rått.

Nja, köttet tillagas ju.

1
Skriv svar