Spelföretag går samman och skapar stor sommarfestival för spel

Robot
Spelföretag går samman och skapar stor sommarfestival för spel

Rebellion, Coffee Stain, Larian, ZA/UM och fler går samman i The Guerilla Collective.

#coffee-stain, #e3-2020, #paradox-interactive, #raw-fury


Medlem

Spännande. Jag gissar på att för Funcoms del blir det avtäckning av spelet som utvecklas av The Outsiders.

Medlem

Hoppas Paradox Interactive visar upp något nytt

Inaktiv

Paradox får väldigt gärna gå på djupet gällande Crusader Kings III, kanske lite vad som väntar i framtiden också. Larian är för mig också väldigt intressant.

Kul initiativ för övrigt! Personligen tycker jag det är skönt att slippa fokus på EA, Bethesda etc.

Medlem

Coffe Stains , paradox och Larian


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Utan minsta tvekan ZA/UM! Lär väl vara utanonsering av port till mobiltelefoner och kylskåp av Disco elysium. Har dock en svag, svag förhoppning om en expansion.

Medlem

Ojoj, vilken lineup! Det måste vara det här som Microsoft vill ta vara på genom sitt fokus på indiespel? De har väl samarbete med över 100 olika indieutvecklare?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Gnällkuk

AA är det nya AAA! Det här ser ju mer spännande ut än E3


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Finns säkert många bra spel på den listan, jag känner mig tyvärr inte jättepeppad, då jag inte har spelat några av titlarna som dessa utvecklare har släppt.

Men det blir nog bra, märkte när jag scrollade igenom PSN rean att det fanns mycket kul som jag missat. Det finns också många PSVR spel som knappt marknadsförs men som ändå verkar väldigt intressanta. Déraciné från From Software skulle vara kul att prova till exempel, men jag försöker hålla mig till PSVR 2 eller ifall PS5 maxar vad PSVR klarar av.

1
Skriv svar