Se 12 actionfyllda minuter från cyberpunkiga The Ascent

Robot
Se 12 actionfyllda minuter från cyberpunkiga The Ascent

Berg av sopor och arga robotar – som vanligt i framtiden.

#Neon-giant, #The-ascent


Medlem

Det ser förrenderat ut. Jag menar att världen ser ibland ut som att det skulle kunna vara en förrenderad bakgrund, vissa fiender ser ut som att det är förrenderade sprites och ser därför lite platta ut och fienderna verkar sakna tyngd. Jag får flashbacks till slutet av 90-talet.

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Spelet ser coolt ut. Förmodligen inget extraordinärt. Men fungerar nog som en bra utfyllnad.

Jag förstår inte kopplingen?

Medlem
Medlem

Såg rätt intressant ut, kanske kan bli något.
Vet inte om spelaren var duktig eller om man tål mycket stryk i spelet, men fick hela tiden känslan att det spelades i God-mode.

Medlem
Skrivet av omgponies:

Det ser förrenderat ut. Jag menar att världen ser ibland ut som att det skulle kunna vara en förrenderad bakgrund, vissa fiender ser ut som att det är förrenderade sprites och ser därför lite platta ut och fienderna verkar sakna tyngd. Jag får flashbacks till slutet av 90-talet.

Medlem

Bästa revealen hittils imo, inte nog för att köpa en Series X, speciellt inte när det kommer till PC också. Men väldigt intressant couch-coop spel!

Skrivet av Wolfkin:

Såg rätt intressant ut, kanske kan bli något.
Vet inte om spelaren var duktig eller om man tål mycket stryk i spelet, men fick hela tiden känslan att det spelades i God-mode.

Förstår vad du menar, och då var spelaren dessutom dålig.

Detta spel kommer garanterat erbjuda 3-5 olika svårighetsgrader och spelas absolut bäst på svåraste. Speciellt när upgrades och skill-trees är involverat, vilket ofta gör spel för lätta efter ett par timmars farmande.

Medlem

Bara jag som tänker på


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ser bra ut.
Såg på första sekunden att det är ett unreal engine spel ☺️

Gnällkuk
Skrivet av Maysay:

Spelet ser coolt ut. Förmodligen inget extraordinärt. Men fungerar nog som en bra utfyllnad.

Jag förstår inte kopplingen?

Står i ingressen till artikeln.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Står i ingressen till artikeln.

Ok, då hänger jag med.

Medlem
Skrivet av magma:

Ja.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Personligen tycker jag det var lite väl mycket ljuseffekter, iaf att de var uppdragna så att de ibland var "ivägen". Men annars väldigt snyggt spel även om inte gameplay och vinkeln personligen tilltalar

Medlem

Det ser väldigt mycket ut som en mindre intensiv variant av Alienation.

1
Skriv svar