Se ny gameplay-trailer från The Last of Us Part 2

Medlem

Hade dom inte fulat med Muso TNT så kanske...

Medlem
Skrivet av arelion:

@marcus8958: Så många motsägelser och konstiga resonemang i det du nyss skrev att jag inte vet var jag ska börja. Spela och bilda din egen uppfattning?

På vilket sätt då?

Rykterna säger att storyn blivit politiskt korrekt och att Anita Sarkeesian hjälpt till att förstöra spelet. Det är därför alla är så sura på Internet och många youtubers som tex. Angry Joe gjort videos om det. Jag har inte kollat hans video för jag vill inte ha storyn spoilad.
Om det är sant att spelet blivit skit kommer jag inte köpa spelet eller stödja Naughty Dog. Därför blir det ingen pre order för min del och kommer vänta tills det kommer vettiga recensioner. Innan nyheten var det ett självklart köp för min del då ettan var fantastisk. Men som sagt kommer jag vänta med att köpa spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Vänta på PS5? Sure, men varför inte spela genom spelet på båda? Gör som jag och spela genom TLOU1 sju (7) ggr på alla svårighetsgrader på både PS3 och PS4 hehe... Det säger iofs lite om hur mkt jag gillar serien (och berättelsen), för att jag tror inte att jag spelat igenom något annat spel ens två ggr tidigare.

Så taggad! <3


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Även om storyn är dålig så ska alla som utvecklat spelet ha respekt för deras fantastiska prestation. Spelet är fängslande vackert och utvecklarna följer bara de mallar som de blir tillsagda att följa när det kommer till storyn. Det verkar vara ett vackert och våldsamt spel och det är nog stundvis ett spännande spel oavsett alla spoilers.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Även om storyn är dålig så ska alla som utvecklat spelet ha respekt för deras fantastiska prestation. Spelet är fängslande vackert och utvecklarna följer bara de mallar som de blir tillsagda att följa när det kommer till storyn. Det verkar vara ett vackert och våldsamt spel och det är nog stundvis ett spännande spel oavsett alla spoilers.

Tror inte att storyn är dålig utan storyn tar en väg som politiskt okorrekta inte gillar. Är man politiskt korrekt så gillar man det, är man politiskt okorrekt så ogillar man det. Så enkelt är det. 🙂

Medlem
Skrivet av A1200G:

Tror inte att storyn är dålig utan storyn tar en väg som politiskt okorrekta inte gillar. Är man politiskt korrekt så gillar man det, är man politiskt okorrekt så ogillar man det. Så enkelt är det. 🙂

Antaganden.

Medlem

Damn vad jag vill kolla, hur mycket spoilers är det?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Megagurra:

Damn vad jag vill kolla, hur mycket spoilers är det?

Inga alls skulle jag säga.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Om spelen kommer se fotorealistiska ut och köras i 120hz 8k på ps5 så blir det svettigt i soffan från Mio. Vill inte förvandlas till Ellie.

12
Skriv svar