Rykande het info om Cyberpunk 2077:s ”vuxna” innehåll

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Do women know about shrinkage?

Not before Seinfeld at least.

Skrivet av Blackwolfe:

Haha, inte precis. Han var skurk i den filmen och han hade nån slags pneumatisk robotkuk och försökte våldta den kvinnliga huvudpersonen (dock så pajade den innan nåt hände)

Hahaha, galna 80-tals filmer.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Not before Seinfeld at least.

Hahaha, galna 80-tals filmer.

1996 men ja, galet.

Medlem

Den här diskussion urartade fort.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Cyberpung 2077


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Min första karaktär blir nog en lesbisk kvinna med penis. För vetenskapens skull.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Jaha, det här gör ju inte mig mer sugen på det här spelet direkt. Varför? är den stora frågan. Vad är det för mening med att kunna justera drulen/bävern på spelkaraktärer (som inte ens syns eftersom det är ett eländigt fps)? Känns mest spekulativt.

Gnällkuk

@Blackwolfe: haha! tveksamt om de stödjer ä, men kan hoppas!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Ambassadör
Xbox

Ännu en anledning att sakna tredjeperson


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av lampis:

Spelen går framåt. Jag minns när man kunde påverka "studsigheten" på behagen hos de kvinnliga slagskämparna i Dead or Alive 2, men här har man tagit det ett par steg till. Min karaktär kommer heta "Hästen". På grund av... att han kommer vara snabb... när han springer...

Inte för att han kommer ha en lång... svans?

Farornas Konung

Ska ha en penmus..

Medlem

och där ökade antalet kvinnliga V med 1200 %.

Medlem

"Torr glans" (glans = ollon på latin)

Medlem

Hmm. Verkar vara lite "lost in translation" här. "Different combinations" som det står i artikeln betyder nog mer att man customisa genitalierna på karaktärer, mer än att man skulle kunna "kombinera" kön.
On topic - låter bra i vilket fall som helst, ser verkligen fram emot det!

Gnällkuk
Skrivet av smuts:

@Blackwolfe: Tänkte lite stilla för mig själv att detta måste vara första gången någon nämner ordet "robotkuk" här på FZ.se.

Så var inte fallet, kan jag nu konstatera en Google-sökning senare.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Dong-slider borde va standard vid det här laget.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Alltså ja, sjukt cool cybermod att kunna köra dubbelt!

Undrar om de går full Conan Exiles med "endowment sliders" och "genital physics"?

Vill se Calle rodna när redaktionen tvingar honom konfigurera en karaktär in i minsta detalj!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Ase
Medlem

Ok så för att locka till sig hormonstinna tonårsgrabbar precis som i witcher-spelen (de verkar inte ha den bästa kvinnosynen där i polen) Från en manlig man 50+ (visst tydligen både snopp & snippa men det hjälper inte ändå)

Medlem

Ibland är man tvungen att slänga upp händerna och undra varför vi tabubelägger sådant här så mycket i vårt samhälle och låter det påverka syn & respekt, vad är poängen med det liksom. Spel är en utmärkt aveny att avdramatisera detta på tycker jag om man presenterar det rätt, så gå all in på karaktärsval.

Synd bara att spelet är förstaperson, så att det inte spelar lika stor roll i detta.

Medlem
Skrivet av toern:

Ibland är man tvungen att slänga upp händerna och undra varför vi tabubelägger sådant här så mycket i vårt samhälle och låter det påverka syn & respekt, vad är poängen med det liksom. Spel är en utmärkt aveny att avdramatisera detta på tycker jag om man presenterar det rätt, så gå all in på karaktärsval.

Synd bara att spelet är förstaperson, så att det inte spelar lika stor roll i detta.

Tycker vi har en rätt lugn attityd kring sånt här i Sverige, det är väl möjligen på andra sidan havet man finner mer dramatiska reaktioner


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av MEG:

Om det är rollspel så ska det också vara rollspel

Vad jag vet har dem slutat att kalla spelet ett rollspel sedan ett tag tillbaka.

Frilansare
Skrivet av jonis:

Vill se Calle rodna när redaktionen tvingar honom konfigurera en karaktär in i minsta detalj!

Det är nog det första vi gör när spelet släpps.

Frilansare
Skrivet av mobmoben:

Vad jag vet har dem slutat att kalla spelet ett rollspel sedan ett tag tillbaka.

Nä, det kallar spelet för ett RPG i all kommunikation. Vad fick du det ifrån?

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Nä, det kallar spelet för ett RPG i all kommunikation. Vad fick du det ifrån?

Dem har tex. ändrat sin officiella twitter där dem innan kallade spelet ett rollspel till " an open-world, action-adventure story" och kan inte se att dem refererar spelet som ett rollspel mera i sin kommunikation.

Medlem
Skrivet av mobmoben:

Dem har tex. ändrat sin officiella twitter där dem innan kallade spelet ett rollspel till " an open-world, action-adventure story" och kan inte se att dem refererar spelet som ett rollspel mera i sin kommunikation.

Ha, du har rätt! Det har jag inte lagt märke till.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Det heter väl ändå ESRB och inte ESBR? Som i Entertainment Software Ratings Board?

Medlem

Underbart!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Låter som att det kommer vara mer dekadent än Weimer på 20 talet. Passar perfekt Cyberpunk.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Frilansare
Skrivet av mobmoben:

Dem har tex. ändrat sin officiella twitter där dem innan kallade spelet ett rollspel till " an open-world, action-adventure story" och kan inte se att dem refererar spelet som ett rollspel mera i sin kommunikation.

Hmm, intressant! Hittar "rpg" på många ställen fortfarande, men det är ju möjligt att de ändrat i kommunikationsplanen (men den där upptäckten gjorde ju för 11 månader sedan) för att nå ännu bredare, dra in alla som ryggar tillbaka lite för "rollspel". Tror inte där finns någon konspiration. Tror mer de resonerar som att de redan har alla oss rpg-nördar i sina fickor redan.

Men bra spaning!

Frilansare
Skrivet av dahlis:

Det heter väl ändå ESRB och inte ESBR? Som i Entertainment Software Ratings Board?

Helt rätt, fixat! Tack.

Medlem
Skrivet av mobmoben:

Vad jag vet har dem slutat att kalla spelet ett rollspel sedan ett tag tillbaka.

Skrivet av mobmoben:

Dem har tex. ändrat sin officiella twitter där dem innan kallade spelet ett rollspel till " an open-world, action-adventure story" och kan inte se att dem refererar spelet som ett rollspel mera i sin kommunikation.

Att CDPR valt att ändra sin twitter-bio betyder ingenting, om de nu inte valt att göra om spelet helt och hållet då Cyberpunk 2077 innehåller alla de elementen som gör ett rollspel.

123
Skriv svar