Nathan Fillion blir Nathan Drake i Uncharted 4, med deepfake-teknik

Robot
Nathan Fillion blir Nathan Drake i Uncharted 4, med deepfake-teknik
Medlem

Det är absolut bra gjort och Fillion gör en bra tolkning i den där fan-filmen för några år sedan.

Men det finns bara en Nathan Drake i mitt hjärta:

Medlem

Tidernas bästa spel. Hoppas att det kommer ett nytt spel i serien...

Jävligt imponerande! Men gillar originalet bättre.

Gnällkuk
Skrivet av Espresso_Bengt:

Jävligt imponerande! Men gillar originalet bättre.

Instämmer, men han hade ju varit perfekt att spela honom i en spelfilm. Det ser bra ut, men det låter så konstigt när det inte är Nathan Fillions röst. Jag föredrar också orginal, det är fortfarande riktigt bra gjort och grymt röstskådespeleri, men visst gav den korta fanfilmen klart mersmak!

Synd att de castade Tom Holland, men antar att det lär sälja mer än Nathan Fillion kanske för det måste ju varit det enda de gått på om det inte krockade i schemat. Har svårt att se att det är billigare med Tom än Nathan.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Skulle föredra en kopia av spelets karaktär som Nathan Fillion, bryr mig inte om kändisar och det ger stora + om dem ser ut som karaktären dem ska spela.
Betyder dock inte att dubbelgångare är bra skådespelare men Nathan Fillion gör ju ett anständigt bra jobb ändå för det ändamålet.

Medlem

Säger bara..
Hello Cap'n!

Medlem
Medlem

Mycket imponerande


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har börjat kolla igenom Castle igen och Nathan har sjukt bra komisk timing. Tror han skulle ha funkat svinbra som Nathan Drake i en film. Speciellt om den var lite mer komisk som dom gamla Mumien filmerna.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Jäklar, det där var läckert! Tänk nu bara ifall man kunde gjort tvärt om med Geralts ansikte från Witcher 3 på Henry Cavill ;D
Näe, taskigt, Henry gjorde ett bra jobb...jag råkar bara gilla den "riktige" Geralt bättre, hehe

Medlem

Lite tråkigt att Nathan Fillion inte fick rollen, tycker han är perfekt för den men han har inte varit aktuell på bio på 20 år, aldrig haft en huvudroll i en storfilm och de flesta i målpubliken har nog aldrig hört talas om honom.
Nedlagda kultserier och TV-skådisar har aldrig stått högt i kurs hos storfilmsproducenterna.

1
Skriv svar