Bästa spelsläppet maj 2020?

Skribent
Skrivet av Mortaigne:

Minecraft Dungeons! Ser faktiskt väldigt mysigt ut.

Ja visst gör det. Och kul med ett Diablo-liknande spel man kan lira med yngre spelare utan att få dåligt samvete.

Medlem

Minecraft Dungeons ser hetast ut av dem. Blir nog riktigt skoj

Medlem

Vilken seg månad. Inga feta släpp överhuvudtaget.
Maneater kan vara lite kul att köra online med polarna eventuellt men det är allt.

Får hoppa juni levererar något bra!

Medlem

Kan tipsa om Hydroneer som släpps nu på fredag.

It's not a lake, it's an ocean

Inga nya inköp för min del i maj.

Men det är bra. Det ger mig lite tid att spela Detroit: Become Human (spännande) och The Witcher III (så bra), som jag nu startat om på min Xbox One X.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Jiminy:

Vilken seg månad. Inga feta släpp överhuvudtaget.
Maneater kan vara lite kul att köra online med polarna eventuellt men det är allt.

Får hoppa juni levererar något bra!

Juni har i alla fall The Last of Us Part II. Om det blir bra eller inte återstår att se. Min hype har sjunkit betänkligt på sistone, men jag hoppas att jag lyckas undvika spoilers fram till det släpps i alla fall.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Blir kanske BioShock till Switch förutsatt att det flyter på bra. Har annars varit ganska duktig på att beta av gamla spel på sistone, senast >Observer_ som jag rekommenderar starkt om man gillar Blade Runner och skräck.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Jonny Myrén:

Ja visst gör det. Och kul med ett Diablo-liknande spel man kan lira med yngre spelare utan att få dåligt samvete.

Ja, perfekt inkörsport till tyngre grejer senare. Det skall börjas i tid!


signatur

Jump in.

Medlem

Känns som speltorka fram tills Cyberpunk 2077 släpps.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

@Mutumba: Köp en! Om du har råd såklart, det kan vara snålt om pengar i dessa tider.

Testpilot
Skrivet av lasselason:

@Mutumba: Köp en! Om du har råd såklart, det kan vara snålt om pengar i dessa tider.

Kanske blir så framöver, men just nu finns den inte ens på lager i någon butik.

Skribent

Inget som lockar för min del. Fast sitter i CS:GO träsket nu så spelar inte så mycket annat, eventuellt någon bortglömd plattformsjuvel (Ori and the Blind Forest senast)

Skribent
Skrivet av Mortaigne:

Ja, perfekt inkörsport till tyngre grejer senare. Det skall börjas i tid!

"Det började med Minecraft Dungeons va, och inom ett år LAN:ade jag Diablo 2 med personer jag bara känt i några timmar. När jag började mecka med ett eget action-RPG i Unity grep familjen in och skickade mig till ett behandlingshem på Svalbard."

Releasehästryttare

@Jonny Myrén: I, Dracula: Genesis ohotad på indie fronten denna månad i allafall

Medlem
Skribent
Skrivet av Devan:

@Jonny Myrén: I, Dracula: Genesis ohotad på indie fronten denna månad i allafall

https://youtu.be/G6OHPpGQITo

Damn, snacka om läckra cutscenes.

Medlem

på den listan är det väl minecraft dungeons men tror inte jag kommer spela det

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Du får vänta till Juni-tråden!

Kommer ju 29e maj men det är inte mycket kvar av månaden då.

Moderator | Testpilot
Skrivet av softis:

Kommer ju 29e maj men det är inte mycket kvar av månaden då.

Ber om ursäkt om du var taggad på spelet, men The Last of Us 2 kommer 19 Juni.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Avstod för inget lockar mig denna månad.
Fortsätter köra igenom Dying Light igen i väntan på uppföljaren. Finns inte mkt annat som intresserar nu

Medlem

Men får väl säga att the last of us; part 2, är den mest oväntade release i maj, eller var kanske redan i april. Den "shitstorm" det förde med sig har ju underhållit mer än de bästa AAA spelen 😆

Medlem
Skrivet av softis:

Saknar last of us 2

19 juni.

Medlem

Nej inget intressant denna månad, blir att fortsätta beta av backlogen.
Avstår att rösta.


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Jag vill tillägga att Terraria får sin sista uppdatering nu den 16 maj. Kommer o bli ganska saftig och heter passande nog "Journey's End".

Inaktiv

Ännu en sorglig spelmånad. Förra(?) hade ändå en del som jag kunde förstå att många andra skulle uppskatta som FF men det här var ju bottennapp av rang. Det är väl expansionen till ESO samt Mojangs Diablo-klon som räddar upp någorlunda för en del spelare.

Frilansare

Svag månad. Får nog bli Minecraft Dungeons, trots att jag nog inte kommer att spela det.

Backloggens befriare

Det SOLKLARA svaret är ju Maneater…


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Under förutsättning att Halo 2 dyker upp i MCC till PC under maj så är det nog det som gäller för min del. Annars lugnar jag mig till senare under året.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

12
Skriv svar