Geoff Keighley utannonserar den digitala spelfestivalen Summer Game Fest

Robot
Geoff Keighley utannonserar den digitala spelfestivalen Summer Game Fest

En fyra månader lång, digital spelfestival med start denna månad.

#Summer-game-fest, #nyhetstips


Medlem
Medlem

Hoppas på att vi får mer info från antingen Nvidia eller AMDs nya grafikkort

Skribent
Skrivet av Keima:

Hoppas på att vi får mer info från antingen Nvidia eller AMDs nya grafikkort

Ja det är något jag också håller tummarna för. Måste uppgradera innan Cyberpunk 2077 landar.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Ja det är något jag också håller tummarna för. Måste uppgradera innan Cyberpunk 2077 landar.

Samma här, men är tveksam till om de är på plats till september. Vi har inte ens fått se dem än :/

Medlem

Cyberpunk och Elden Ring hoppas jag på. Och Starfield. Starfield känns ganska på tiden av Bethesda visar upp nu snart.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Ambassadör
Xbox

Vad jag förstår det som så fungerar det lite som en portal eller paraply för en himla massa spelrelaterade grejer. Intressant initiativ helt klart.

Mest spännande är nog de "playable events" som det pratats om, blir nog mycket demos till folket!


signatur

Jump in.

Skribent
Skrivet av Vamp:

Samma här, men är tveksam till om de är på plats till september. Vi har inte ens fått se dem än :/

Helt klart ett orosmoln med tanke på den nuvarande situationen. Man vet aldrig vilka effekter det får på produktion och dylikt, även om arbetarnas säkerhet givetvis ska vara den främsta prioriteten.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Jonny Myrén:

Helt klart ett orosmoln med tanke på den nuvarande situationen. Man vet aldrig vilka effekter det får på produktion och dylikt, även om arbetarnas säkerhet givetvis ska vara den främsta prioriteten.

Pff! Arbetarnas säkerhet < min underhållning!

Medlem

4 månader, blir inte det ganska urvattnat?

Medlem
Skrivet av Bulberfoot:

4 månader, blir inte det ganska urvattnat?

Möjligt, men det ger nog de mindre spel som tidigare hade det tufft att synas under normala E3-tider mera chans nu.
E3 och uppesittarkvällar i all ära, men det här känns som ett bra alternativ och nu kanske det blir ett någorlunda jämnt nyhetsflöde under hela sommaren.

1
Skriv svar