Modern Warfare 2 Remastered släpps till pc och Xbox i kväll

Robot
Modern Warfare 2 Remastered släpps till pc och Xbox i kväll
Medlem

Senaste uppdateringen, som hade massa kul med sig, strulade till det så illa att de knappt går att spela, tyvärr. Sjuk lagg, kracher mest hela tiden och problem med att snacka med folk. Så sjukt tråkigt, för det är riktigt kul, både med warzone och vanlig multiplayer. Hoppas de gör något drastiskt snart


signatur

K9
:.:

Medlem

Vilket är bäst att köpa ifrån Microsoft Store eller Blizzard?

Om man köper på Microsoft store så har man det väl både på PC och Xbox sen?

Medlem

Surt att det inte släpps på Steam också där man äger alla sina Call of Duty spel. Aja får hålla tillgodo med originalet dit.

Skrivet av xverminator:

Vilket är bäst att köpa ifrån Microsoft Store eller Blizzard?

Om man köper på Microsoft store så har man det väl både på PC och Xbox sen?

Nej det är MicroSofts egna "Play Anywhere" titlar plus några väldigt få andra som går att lira på Xbox ONE och Windows 10 datorer.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av absimilard:

Senaste uppdateringen, som hade massa kul med sig, strulade till det så illa att de knappt går att spela, tyvärr. Sjuk lagg, kracher mest hela tiden och problem med att snacka med folk. Så sjukt tråkigt, för det är riktigt kul, både med warzone och vanlig multiplayer. Hoppas de gör något drastiskt snart

Får du en massa kraschar på CoD:MW och Warzone så prova detta som står en liten bit ner i tråden här det har funkat för mig iaf: https://www.reddit.com/r/CODWarzone/comments/fm8rfe/my_cod_wa...

Medlem

Givet köp!! Älskade kampanjen, när det begavs sig. Favvo banorna spelades om, och om, och om igen . När man hade låst upp dem. Men det var väl 10? år sedan


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem

Skiten vägrar starta Kan vara för att CoD MW håller på att uppdatera 30 GB iofs

Edit: Var F-Secure som spökade. Grafik från 2016, men väldigt mycket bättre än orginalet. Inget MW dock, inte ens nära. Ska bli kul ändå


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem
Skrivet av Itchy1:

Får du en massa kraschar på CoD:MW och Warzone så prova detta som står en liten bit ner i tråden här det har funkat för mig iaf: https://www.reddit.com/r/CODWarzone/comments/fm8rfe/my_cod_wa...

hehe sjukt att jag när jag var klar med att deleta allt kom att tänka på att jag inte alls ifrågasatt om det var smart att radera de sakerna

Hur som så gav det viss hjälp. Flytet i spelet blev faktiskt lite bättre, men de stora sakerna, ordentliga laggspikar och att spelet fryser efter avklarad match fortsatte. jag tror de behöer hotpatcha efter senaste uppdateringen.

tack för tipset ändå!


signatur

K9
:.:

Medlem

Börjat spela utan problem!
Sååå snyggt och cooolt!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Itchy1:

Får du en massa kraschar på CoD:MW och Warzone så prova detta som står en liten bit ner i tråden här det har funkat för mig iaf: https://www.reddit.com/r/CODWarzone/comments/fm8rfe/my_cod_wa...

Jo, länken med felsökning och tips, (som jag postat tidigare), fungerar ibland, och ibland inte, för mig. Fortfarande...
Hoppas att de snart löser detta problem med att "Warzone" ofta (efter ca 2 minuter) bara kraschar. Utan felmeddelande.


signatur

autograph

Medlem

"Call of Duty: Modern Warfare 2 - Remastered vs Original | Direct Comparison"
https://youtu.be/DqC1S_tbwTQ


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Surt att det inte släpps på Steam också där man äger alla sina Call of Duty spel. Aja får hålla tillgodo med originalet dit.

Black Ops IV?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Black Ops IV?

Jo jag vet. Det var där det brast i kedjan. Äger inte det spelet heller.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jo jag vet. Det var där det brast i kedjan. Äger inte det spelet heller.

Då har vi samma spel m.a.o.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det var några trevliga timmar med mycket nostalgi, men fick inget sug alls att spela om det på t.ex. Veteran eller leta intel. Skulle dock önska en remake på Black Ops 1 som är favoriten i SP inom CoD.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Har nu spelat igenom halva kampanjen på MW2R. Ser riktigt snyggt ut och flyter på hur jäkla bra som helst! HUR kan man inte ha gjort en multiplayer till detta mästerverk? Hade gärna väntat ett år till för att få multiplayer!

1
Skriv svar