Ur led är tiden när Pegi klassificerar GTA 1 och 2 till Playstation 3

Robot
Ur led är tiden när Pegi klassificerar GTA 1 och 2 till Playstation 3
Medlem

Vad trevligt, har försökt att få igång spelen till pc men går väl sådär. Det här gör ju allt mycket lättare. Nu ska barndomsminnen återupplevas.

Gnällkuk

COWABUNGA!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fantastiskt kul spel när det kom ut.
Få vara anti-PK och göra busiga grejjer, hoppas dom gör en uppföljare!

Medlem

@ohGr: PK har väl inget med att vara laglydig?

Minns jag spelade demot till GTA sönder och samman tillsammans med en kompis.

Medlem

@TheConsul: Deta finns ju saker som är lagliga men inte särskilt PK enligt vissa.

Medlem

@Jokobib_Bob: Fast nu pratar vi GTA 1+2. Är väl inte så mycket i de spelen man kan göra som är anti-pk menar jag.

Medlem

Ska bli kul att köra dom igen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Någon som vet vart man kan få tag på GTA 2 nu för tiden?

ELVIS Has left the building!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Kontot avslutas

Jag äger redan collectors edition av dessa spelen till playstation 1, så det blir inget köp.

Men det är kul att det fortfarande kommer spel som man kan köpa och ladda ner till Playstation 3. Synd att Nintendo lägger ner sina äldre butiker som till Wii och inom en snar framtid kommer säkert butiken till 3DS och Wii U läggas ner känns det som.

Så här är Sony mycket bättre än Nintendo enligt mig.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Tråkigt att PS4 inte kan spela digitala PS1-spel när PS3, PSP, PS Vita och PSTV kan.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Tråkigt att PS4 inte kan spela digitala PS1-spel när PS3, PSP, PS Vita och PSTV kan.

Håller med fullständigt! Hade grymt kul med Ps1 Classics på ps3

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Tråkigt att PS4 inte kan spela digitala PS1-spel när PS3, PSP, PS Vita och PSTV kan.

Vad är PSTV? Kollade wiki och det låter lite som en stationär vita. Stämmer det?

Medlem
Yep
Skrivet av androsynth:

Vad är PSTV? Kollade wiki och det låter lite som en stationär vita. Stämmer det?

Stämmer bra. Pstv är som en stationär PS vita, inte alla PS vita spel går att spela på den dock. Typ uncharted golden abyss har för många funktioner med kamera, touchskärmen och ytan på baksidan osv. Har en hemma som ligger o samlar damm

Medlem
Skrivet av androsynth:

Vad är PSTV? Kollade wiki och det låter lite som en stationär vita. Stämmer det?

Jo, det stämmer. Jag använde min PSTV främst till att spela Persona 4 Golden på TVn vilket fungerade utmärkt.

Det tråkiga med PSTV är att dess PSP-stöd var märkbart sämre än VIta av ingen förklarlig anledning. Hade gärna spelat dom äldre FF-spelen och FF Tactics på den, men det gick inte på grund av dess whitelist.

Medlem

Saknar bara GTA London.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

1
Skriv svar