Tyckte du Doom Eternal var för bökigt? Spana in Hellbound

Robot
Tyckte du Doom Eternal var för bökigt? Spana in Hellbound

Hårdrock och actionsplatter inspirerad av 90-talet.

#90-tal, #doom-eternal, #hellbound


Medlem

Jag är inte färdig med Doom Eternal än men tycker dom borde lagt in en minikarta i nått hörn (HEAR ME OUT!!). Ska dom envisas med att ha en massa collectibles överallt på varje karta som ett RPG spel så kan dom lika gärna slänga in en minikarta också så man slipper tabba in on ut från menyn/stora kartan.

Hellbound verkar keeeewl.

Medlem

Jag ska inte säga något om spelet i sig eftersom det inte är min genre, men citaten i trailern var alldeles fantastiska "The best game ever made" - My mum...


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Jävlar vad fett det ser ut, tankar demot direkt


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

"Tired of the ETERNAL wait?"

O ja. DOOM Eternal var ju ett ordenligt bottenskrap jämfört med DOOM 2016. Detta behövs!

Medlem

För er som testat, hur flyter det? Även på medium så fick jag problem att få flyt i spelet, men det kanske är min dator som inte mår 100%.

i5 6600
r9 390


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Alltså, det är synd när man marknadsför spel på detta sättet, när dom faktiskt inte alls är som 90talsspel.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ser väl småkul ut men de försöker lite för hårt att vara retro


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Alltså, det är synd när man marknadsför spel på detta sättet, när dom faktiskt inte alls är som 90talsspel.

Ja det här ser mer ut som en Painkiller klon.

1
Skriv svar