Naughty Dog bekräftar att The Last of Us II-läckan är riktig

Robot
Naughty Dog bekräftar att The Last of Us II-läckan är riktig
Medlem

Kan man inte spåra läckan? Spansk eller Portugisisk text var synlig under ett tillfälle.

Medlem

Så Naughty Dog studion har en potentiell
naughty dog?

Medlem

Läste någonstans att det var pga crunch.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Det är ju omöjligt att inte bli spoilad när man hänger på Youtube, Fb, Twitter, Reddit med flera. Helvete i mp på Cod har också idioter skrikit ut spoilers. Spelar ingen roll hur vaksam man är om man är uppkopplad. Text kan man undvika men när det även läggs ut bilder höger och vänster. Bästa är att gå i ide om man inte vill se något.

Skrivet av Dantrew:

Det är ju omöjligt att inte bli spoilad när man hänger på Youtube, Fb, Twitter, Reddit med flera. Helvete i mp på Cod har också idioter skrikit ut spoilers. Spelar ingen roll hur vaksam man är om man är uppkopplad. Text kan man undvika men när det även läggs ut bilder höger och vänster. Bästa är att gå i ide om man inte vill se något.

Själv har jag slutat använda sociala medier, så jag är inte orolig för att bli spoilad. Fruktansvärt befriande, känns som att man tappade några hjärnceller varenda gång man läste nåt inlägg eller kommentar.

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Själv har jag slutat använda sociala medier, så jag är inte orolig för att bli spoilad. Fruktansvärt befriande, känns som att man tappade några hjärnceller varenda gång man läste nåt inlägg eller kommentar.

Det är väl kanske det bästa. Rädda de få cellerna man har kvar.

Medlem

Synd att läckan stämde, för av den att döma är spelets handling precis den katastrof jag befarade när det först utannonserades. Jag får väl helt enkelt hålla mig till första spelet och behandla detta som dålig fan fiction.

Medlem
Skrivet av FelixenS:

Synd att läckan stämde, för av den att döma är spelets handling precis den katastrof jag befarade när det först utannonserades. Jag får väl helt enkelt hålla mig till första spelet och behandla detta som dålig fan fiction.

jaså? det har jag svårt att tänka mig efter alla förseningar...

Medlem

Sökte själv upp info igår när jag läste nyheten och blir väldigt förvånad över att folk som tänkt spela spelet aktivt verkar söka upp stora spoilers till ett spel man väntat så länge på. Ännu mindre förstår jag de som vidare delar med sig av dessa spoilers för att förstöra för andra.

Skrivet av Dantrew:

Det är väl kanske det bästa. Rädda de få cellerna man har kvar.

Ja, man får vara rädd om dom få man har kvar : D

Medlem

Skönt och veta sparar man 600 kr på ännu ett SJW skit projekt.
Att man kan sabba något så bra är bortom mitt förstånd.

Medlem
Skrivet av fredde82:

Skönt och veta sparar man 600 kr på ännu ett SJW skit projekt.
Att man kan sabba något så bra är bortom mitt förstånd.

Jag måste helt ha missat något. Sett framemot detta hur länge som helst. Och nu skriver folk en massa skit om spelet.

Någon som kan tänkas förklara vad som är så dåligt med spelet? Blir ju orolig att jag kommer bli ytterst besviken 19/6 😅

Medlem

@thesvensk: Vill inte spoila något men om du älskar the last of us som mig så gör dig själv en tjänst och kolla in leaksen på 2:an du kommer ångra dig bittert om du köper det.
Hade definitivt köpt det om inte leaksen hade kommit ut men nu ALDRIG.

Medlem
Skrivet av fredde82:

@thesvensk: Vill inte spoila något men om du älskar the last of us som mig så gör dig själv en tjänst och kolla in leaksen på 2:an du kommer ångra dig bittert om du köper det.
Hade definitivt köpt det om inte leaksen hade kommit ut men nu ALDRIG.

Köpte PS4 Pro för detta... Nu lär mitt PS4 hamna på Blocket

1
Skriv svar