Rykten om remakefyra bromsar inte fanprojektet Resident Evil 4 HD Project

Robot
Rykten om remakefyra bromsar inte fanprojektet Resident Evil 4 HD Project

En eventuell remake är inget teamet bryr sig om.

#mod, #resident-evil-4, #resident-evil-4-hd-project


Medlem

Apropå Shinji Mikami, håller han fortfarande på med det där nya tokyo skräck spelet eller vad pysslar han med nu?

Och apropå Albert, det är skönt att han inte är med i fyran, även om det är ett gött namn änna.

Medlem

Remaster och Remake är två olika saker, så det finns ingen anledning varför han ska sluta med sitt projekt. Så länge inte Capcom säger nåt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Apropå Shinji Mikami, håller han fortfarande på med det där nya tokyo skräck spelet eller vad pysslar han med nu?

Och apropå Albert, det är skönt att han inte är med i fyran, även om det är ett gött namn änna.

Jo men visst jobbar Mikami och hans Tango GameWorks Studio på Tokyo spelet allt. Fast jag hade nog hellre tagit ett nytt The Evil Within 3 istället då de 2 första liren är så bra.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jo men visst jobbar Mikami och hans Tango GameWorks Studio på Tokyo spelet allt. Fast jag hade nog hellre tagit ett nytt The Evil Within 3 istället då de 2 första liren är så bra.

Ah det glädjer mig att höra!

1
Skriv svar