Deadly Premonition 2 släpps i sommar

Robot
Deadly Premonition 2 släpps i sommar
Redaktör
Ponny

Det här kommer bli jättebra och/eller jättekonstigt!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Hoppas på en fysisk utgåva

MEG
Medlem

Inledningen påminner om första säsongen av true detective


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Det här kommer bli jättebra och/eller jättekonstigt!

Jag hoppas det får samma lågbudgetfeeling som ettan. Det bidrog också till myxket av charmen. Många brister som hade dragit ner ett annat spel snarare lyfte Deadly Premonition av någon anledning 😁

Medlem
Skrivet av androsynth:

Jag hoppas det får samma lågbudgetfeeling som ettan. Det bidrog också till myxket av charmen. Många brister som hade dragit ner ett annat spel snarare lyfte Deadly Premonition av någon anledning 😁

Dåliga kontroller på Xbox 360 bidrog faktiskt till att man var på tårna när man skulle fightas. 🙂

Medlem

Släpps 2an på Steam också eller?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av A1200G:

Dåliga kontroller på Xbox 360 bidrog faktiskt till att man var på tårna när man skulle fightas. 🙂

Det enda jag önskar vore bättre är den överkänsliga kontrollen när man kör fordon. Man slinker än hit, än dit, om man råkar svänga liiite för häftigt 😂

1
Skriv svar