Se 1 minut "nygammalt" Cyberpunk 2077-gameplay

Robot
Se 1 minut "nygammalt" Cyberpunk 2077-gameplay
Medlem

...så, min hype är som en dimmer. Sakta vrids den upp mot simulerat gryningsljus. Det har varit så tyst sen alla bombastiska presentationer och gameplay så att jag nästan glömmer bort att det faktiskt släpps i höst.

Vad så liten gnutta mtrl kan göra en så glad! 😬

Medlem

Hurra för videos med autoplay och ljud på!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Roy Batty:

Hurra för videos med autoplay och ljud på!

Vad kör du för webbläsare? Automatiskt mutat för mig. Dock rullar videon igång, men det känns inte så allvarligt när det är något man vill se och inte någon reklam eller dylikt.


signatur
Medlem

Jag fattar inte deras marknadsföring. Borde det inte vara dags att börja hypa upp spelet på nytt? Känns utdraget nu


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Dex
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vad kör du för webbläsare? Automatiskt mutat för mig. Dock rullar videon igång, men det känns inte så allvarligt när det är något man vill se och inte någon reklam eller dylikt.

Samma här för mig. Jag kör Chrome och filmen startade automatiskt (helt ok!), men utan ljud. Så inga konstigheter här iallafall.

Medlem
Skrivet av dTexN:

Jag fattar inte deras marknadsföring. Borde det inte vara dags att börja hypa upp spelet på nytt? Känns utdraget nu

Det kommer nära släppet, detta är bara för att göra så att folk inte pratar för mycket om något annat spel


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Shit. Man hade varit 2 veckor in i spelet just nu om det inte hade försenats. Min hype har avtagit väldigt mycket vilket är rätt så skönt måste jag säga. Det blir själklart ett köp i september och spelet kommer bli ruggigt bra. Ingen tvekan. Men för mig ligger The Last of Us 2 och Ghost of Tsushima närmast om hjärtat och som jag är rejält hypad för. Kommer skippa CyberPunk 2077 videos fram till lanseringen nu.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@Hipshot: Okejdå, spelvärlden kommer snacka om tlou2 och ghost of ..... nått i sommar.(elden ring när?)
Kanske bättre att börja vid augusti.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Soundtracket ser ut att bli riktigt schysst. Kommer nog inte att köpa vid release det blir att köra igenom alla Halo spel fram till Halo infinite releasen. Men någon nästa år efter några patchningar och uppgraderad GPU i datorn så.

Medlem

Synd att spelet inte är tredje person.

Medlem

Coronakarantän: Inga vettiga spel att spela.
Semestern i sommar: Inga vettiga spel att spela.
September när all ledighet är slut: Cyberpunk! Suck...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Det blir säkert snudd på som hur det blev med Anthem. De lovar något som är hur bra som helst och visar snygga scriptade klipp men när spelet släpps så är det nedskalat och väldigt enformigt. De får gärna överraska mig och bevisa att jag har fel men jag blir inte imponerad av scriptade klipp.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Coronakarantän: Inga vettiga spel att spela.
Semestern i sommar: Inga vettiga spel att spela.
September när all ledighet är slut: Cyberpunk! Suck...

I feel ya. Själv går man på föräldraledighet i september! 😎 (Sorry)

Medlem
Skrivet av inkui:

I feel ya. Själv går man på föräldraledighet i september! 😎 (Sorry)

Jag gick på föräldraledighet i april. Fasiken va sur jag blev när de berätta att de skulle skjuta på spelet.

Frilansare
Skrivet av inkui:

I feel ya. Själv går man på föräldraledighet i september! 😎 (Sorry)

Haha, aldrig lirat så lite som under föräldra"ledigheten". You're in for a surprise!

Medlem
Skrivet av inkui:

I feel ya. Själv går man på föräldraledighet i september! 😎 (Sorry)

Skrivet av Joakim Bennet:

Haha, aldrig lirat så lite som under föräldra"ledigheten". You're in for a surprise!

Här hoppas jag att Bennet har rätt och att din lilla älskling tar upp ALL din tid! Grumble, Grumble.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

SoL
Medlem

Låten i klippet var grymt, tyckte först det lät som något mick gordon skulle ha gjort. Hoppas spelet kommer ha liknande musik, känns väldigt cyberpunkigt

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vad kör du för webbläsare? Automatiskt mutat för mig. Dock rullar videon igång, men det känns inte så allvarligt när det är något man vill se och inte någon reklam eller dylikt.

Kör med Chrome 81.0.4044.122. Det var klippet i Twitterflödet som startade automatiskt.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Kör med Chrome 81.0.4044.122. Det var klippet i Twitterflödet som startade automatiskt.

Samma här och med maxad ljudvolym dessutom. Firefox Quantum 75.0 (64-bit)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Fan vad desperat man är när man kastar sig över sådant här. Spelfan, varför skulle du bli försenad...?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar