PC Gaming Show blir av – trots inställt E3

Robot
PC Gaming Show blir av – trots inställt E3

Pc-nyheter streamas, på självaste nationaldagen.

#e3-2020, #pc-gaming-show


Medlem

Ah, härligt med lite rar oskyldig cringe

Skägg.
10 Chambers

Den har ju blivit gradvis bättre för varje år så ska bli intressant hur de tackar denna upplaga.


signatur
Fragtjuv

Förra året så tycker jag att det var ganska mysigt och det vill jag lova. I år tar jag fan vad som helst. Börjar bli så ofantligt trött på den här coronan.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Pass.
Förra året var sponsrat av Epic och det har väll troligen inte ändrats.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Pass.
Förra året var sponsrat av Epic och det har väll troligen inte ändrats.

En motfråga. Vem tycker du ska sponsra evenemanget? Google, Apple, Amazon, Nvidia, Amd? MS & Sony är ju redan upptagna med andra evenemang. Tänk på att det måste finnas mycket pengar hos sponsorn, så vi kan nog räkna bort FZ... Och sponsorn måste vara intresserad av spelindustrin, så vi kan nog också avskriva Trump, Joe Exotic och Ikea...

Medlem

Det känns som om varannan nyhet om gaming är att det ska komma nyheter i framtiden. I den här takten kommer jag ha börjat spela bridge och äta werthers original innan det händer nåt spännande. Covid kan dra åt helvete.

Medlem
Skrivet av maq777:

En motfråga. Vem tycker du ska sponsra evenemanget? Google, Apple, Amazon, Nvidia, Amd? MS & Sony är ju redan upptagna med andra evenemang. Tänk på att det måste finnas mycket pengar hos sponsorn, så vi kan nog räkna bort FZ... Och sponsorn måste vara intresserad av spelindustrin, så vi kan nog också avskriva Trump, Joe Exotic och Ikea...

Någon som står för vad PC gaming handlar om.
Och det står inte Epic för fem öre.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

1
Skriv svar