Rösten bakom Far Cry 3:s ikoniska skurk hintar om Vaas-comeback

Robot
Rösten bakom Far Cry 3:s ikoniska skurk hintar om Vaas-comeback

"Kanske repriserar jag rollen mycket snart?"

#far-cry-3, #ubisoft


Medlem

Michael Mando är en underbar skådespelare hoppas ryktet stämmer. Han är även grym i Better Call Saul.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Ja han var rätt skön som bad guy i Far Cry 3 så att göra någonting mer om honom är jag med på. En prequel i hur han hamnade på den där tropiska ön kanske. Han var ju betydligt bättre än den 2a antagonisten i Far Cry 3.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

"Did I ever tell you what the definition of a remaster is? Insanity. Is, doing the exact same fucking thing over and over again. Expecting shit to change.

That is crazy.

But the first time somebody told me that. I don't know, I thought they were bullshitting me, so boom. I shot him. The thing is, okay . . . He was right.

And then I started to see them everywhere I looked. Everywhere I looked, all these fucking remasters, everywhere I looked doing the exact same fucking thing over and over and over and over and over again. Thinking 'This time, it's gonna be different. No, no, no please! This time it's gonna be different.'

Did I ever tell you the definition of insanity?"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Underbar karaktär. Synd att utvecklarna inte utnyttjade hans storhet i storyn så bra.

Medlem
Medlem

Bäst i trean är ju Buck!

Medlem

Fan hade velat ha en uppföljare till Far Cry 2 nån gång. Alla Far Cry som har kommit efter har varit väldigt annorlunda med ton och inlevelse.

Medlem

Buck fick edgelord Vaas att blekna

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Hehe minns att jag hittade hans huvud i spelet efter att jag sett de här klippen.

1
Skriv svar