Vi streamar bidragen från FZ Game Jam 2020

Robot
Vi streamar bidragen från FZ Game Jam 2020

Det kan gå precis hursomhelst.

#fz-game-jam


Medlem

Titta mamma, jag är typ lika känd som Blizzard nu!

Inaktiv

Och jag lika känd som Westwood Studios!

Medlem

Låter kul, glöm inte barnen!

Medlem

Detta kommer på mit livs highlight reel!

Medlem

Awesome, ska bli spännande att se!

Inaktiv

Är jag den enda kreatören som är nervös att något problem kommer uppstå? Antingen nån bugg eller att man varit för otydlig i designen

Ambassadör
League of Legends
Skrivet av anon_119148:

Är jag den enda kreatören som är nervös att något problem kommer uppstå? Antingen nån bugg eller att man varit för otydlig i designen

Jag ligger i fosterställning med enorm ångest över att min lilla kreation ska visas upp på Sveriges största spelsida.

Inaktiv

Det gick ju riktigt bra Jag är lite ledsen att min självförvållade tidsbrist ledde till att jag fick göra ett kortare men betydligt svårare spel än ett längre men med bättre svårighetskurva. Om någon vill se slutet på mitt spel (Take Me To The Moon) men inte kan/vill/orkar spela det själv så har jag lagt upp en gameplay video här som visar hela spelet på ca 5 min samt en speedrun.

Hursomhelst var det jäkligt kul att kolla streamen och kan lova att det blev en hel del garv när Calle tog sig an kreationerna.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av dali:

Jag ligger i fosterställning med enorm ångest över att min lilla kreation ska visas upp på Sveriges största spelsida.

Var ju superintressant ju, det märktes att alla tog sig an uppgiften från helt olika vinklar och bakgrunder. Så imponerad!


signatur
ELF
Medlem
Skrivet av RiddarKatig:

Titta mamma, jag är typ lika känd som Blizzard nu!

Skrivet av anon_119148:

Och jag lika känd som Westwood Studios!

Det börjar smått i en liten källaren någon stans i landet.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Vilka FZ snubbar har gjort vad i dessa spelsekvenser?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv
Skrivet av CARTMAN:

Vilka FZ snubbar har gjort vad i dessa spelsekvenser?

Alltså vilken användare har gjort vilket spel? Det finner du här #3975139

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Alltså vilken användare har gjort vilket spel? Det finner du här #3975139

Exakt. Ok tack. Ska kolla.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Gnällkuk
Skrivet av dali:

Jag ligger i fosterställning med enorm ångest över att min lilla kreation ska visas upp på Sveriges största spelsida.

Tänk då på hur folk har känt sig genom åren när de stått på E3 och vet att senaste builden som de ska visa är jävligt svajig


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar