Bröllopssäsong, naturdagen, Leif, museiexpansion, m.m. – Animal Crossing mot nya horisonter

Robot
Bröllopssäsong, naturdagen, Leif, museiexpansion, m.m. – Animal Crossing mot nya horisonter
Medlem

Kul! Just konsten ser jag framemot


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Funderar på att köpa detta spel! Min flickvän älskar animal crossing och det vore kul att spela detta tillsammans! Har hört en del klagomål angående co-op. Några av er som testat? Som jag förstår sparas det bara för spelare 1?

Medlem

Frugan är i startgroparna. Blir en lugn dag i morgon.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av zevile:

Funderar på att köpa detta spel! Min flickvän älskar animal crossing och det vore kul att spela detta tillsammans! Har hört en del klagomål angående co-op. Några av er som testat? Som jag förstår sparas det bara för spelare 1?

Om du spelar på din partners konsol kommer du att spela på hennes ö, och ta från hennes resurser/material/progression.
Jag skulle inte rekommendera att man delar ö med någon. Undantaget om man gör det med ett mindre barn som inte bryr sig om att samla, bygga, och beta av milstenar på samma sätt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Baronova:

Om du spelar på din partners konsol kommer du att spela på hennes ö, och ta från hennes resurser/material/progression.
Jag skulle inte rekommendera att man delar ö med någon. Undantaget om man gör det med ett mindre barn som inte bryr sig om att samla, bygga, och beta av milstenar på samma sätt.

Okej, tack för svar! Men om man bara spelar ihop så spelar det ingen roll? Sen kan väl skapa en ny profil där man har sin egna ö?

Medlem
Skrivet av zevile:

Okej, tack för svar! Men om man bara spelar ihop så spelar det ingen roll? Sen kan väl skapa en ny profil där man har sin egna ö?

Nej, även om du har en egen profil så är det fortfarande bara en ö per konsol som gäller.
Vill ni spela tillsammans med varsin egen ö behöver ni ha varsin egen konsol.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ankmal Crossing är kul!
Skönt med ett spel som inte stressar eller ställer prestationskrav på dig.
Tjänade 8 mille när jag sålde mina sockerbetor för 535 bells styck igår (köpte dem för 105).

Dock verkar spelet inte så bra i multiplay. Långa laddningstider och inget direkt att köra coop med.

Skribent
Skrivet av zevile:

Funderar på att köpa detta spel! Min flickvän älskar animal crossing och det vore kul att spela detta tillsammans! Har hört en del klagomål angående co-op. Några av er som testat? Som jag förstår sparas det bara för spelare 1?

Skrivet av Baronova:

Om du spelar på din partners konsol kommer du att spela på hennes ö, och ta från hennes resurser/material/progression.
Jag skulle inte rekommendera att man delar ö med någon. Undantaget om man gör det med ett mindre barn som inte bryr sig om att samla, bygga, och beta av milstenar på samma sätt.

Fast jsg skulle säga tvärt om. Vi har ut väldigt mycket av att dela ön. Här hemma här ön vårt familjeverk. Vi hjälps åt med progression, samlar material och annat. Diskutera vid middagsbordet vad vi ska bygga för att sen hjälpas åt att nå målen. Resurser på ön blir ju inget ”problem” när alla har Nook-poäng så de kan flyga till andra öar för att samla saker.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar