Uppdatering gör livet surt för CoD: Warzone-fuskare

Robot
Uppdatering gör livet surt för CoD: Warzone-fuskare
Medlem

Fuskade i BFV nån gång på ps4 då man i firestormläget kunde "hoppa" ur lobbyn och så föll man ner mot kartan. Då kunde man loota ammo och armor så när matchen började så brjade man med ammo och lite bättre armor. Dock gick det inte att få med sig några vapen.
Lite kul att loota en hotzone hehe så när alla landade fick dom bara vapen men ingen ammo

Medlem
Skrivet av Athretil:

Fuskade i BFV nån gång på ps4 då man i firestormläget kunde "hoppa" ur lobbyn och så föll man ner mot kartan. Då kunde man loota ammo och armor så när matchen började så brjade man med ammo och lite bättre armor. Dock gick det inte att få med sig några vapen.
Lite kul att loota en hotzone hehe så när alla landade fick dom bara vapen men ingen ammo

Hoppas du blev bannad

Avstängd
Skrivet av Athretil:

Fuskade i BFV nån gång på ps4 då man i firestormläget kunde "hoppa" ur lobbyn och så föll man ner mot kartan. Då kunde man loota ammo och armor så när matchen började så brjade man med ammo och lite bättre armor. Dock gick det inte att få med sig några vapen.
Lite kul att loota en hotzone hehe så när alla landade fick dom bara vapen men ingen ammo

Det är väl mer en glitch/bugg än ett fusk man laddar ner.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Har bara fuskat i single player spel som liten i titlar som Ikaria Warriors till NES 8-Bit. "ABBA" var koden för att återuppstå efter dödsfall. Sedan har jag fuskat till mig cash i WarCraft 2 så jag kunde bygga upp mina baser o trupper snabbare. Har aldrig fuskat i multiplayer då det sabbar för andra spelare. Single player tar ingen skada. Bara min moral kanske. hehe


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag är förvånad över hur dåliga Blizzard är på att ta hand om hackers.

Blizzards servrar är bland det sämsta jag upplevt i Multi-player, rubber banding kö system för att loggas in och jätte långsamma uppdateringar som kraschar och måste startas om.
Jag tänkte att ett företag som Blizzard skulle klara detta 2020 men icke.

Medlem

Jag fuskade en enda gång runt 2000 i en cs 2v2 IRC match med Wallhack. Vet inte varför , antagligen var jag tiltad att jag förlorade mot bättre spelare.

Avinstallerade efter vunnen match och aldrig rört ett fusk efter det. Motståndarna insåg det aldrig och det blev ett ggwp efteråt. Banan var aztek.

Medlem

Testade fusk till mw2 när jag var trött på det, gick sämre för mig än utan fusk.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Senast jag fuskade i ett spel var i gta 3 (aldrig fuskat i multiplayer på något spel)


signatur

God is dead

Medlem

Nej, enbart inbyggda fusk som det var mer vanligt att SP-spel hade förr i tiden.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av breahl:

Det är väl mer en glitch/bugg än ett fusk man laddar ner.

Jo det är det väl men det var ju ett aktivt val så då är det ändå fusk tycker jag. Gjorde det vara nån enstaka gång då det bara förstör. Men den glitchen var kvar väldigt länge

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Hoppas du blev bannad

Haha ja jag hade väl förtjänat det. Men nej jag klarade mig.
Gjorde det bara några få ggr dock. Och sen några månader senare provade jag igen men då verkade det som om dom byggt bort buggen som gjorde det möjligt

Medlem

Att bunta ihop fuskare på samma server är den bästa lösningen imo.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Första gången vi skulle lana -95 då vi fått igång seriell-kabeln mellan våra 2 datorer så startade jag upp en doom-match mot min polare. Han visste inte om att jag öppnat upp för fusk då jag startade servern. Han blev lite spak då jag ofta dök upp bakom honom då jag clippat genom väggarna. Fuska vet jag dock inte om jag kan säga att det var, mer ett prank ^_^

Jag kan säga att det var roligt i 5 min, sen har jag aldrig mer fuskat då det tar bort det roliga i ett Mp spel


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Det enda ''fusket'' som jag av testat var i Counter-Strike 1.6 när jag kom på att jag kunde ändra fps i mitt Fraps för att få speedhack. Fusket var riktigt dåligt för att man sprang fram som Sonic och sedan fastnade man i några sekunder och buffrade innan man kunde springa vidare. Det var kul ett litet tag men det var mer en nackdel än en fördel för att man fastnade överallt.

Medlem

Enda fusk i online spel jag använt var när man var runt 14-15. I CS 1.6 för att jävlas med polare man spelade med/mot, "for the lulz".

Aldrig gjort på öppna servers och kommer ALDRIG göra.

Medlem

Jag fuskar inte alls i spel - har använt trainer till Sanxion (c64) då spelet var sanslöst svårt - men misslyckades att klara spelet

Thats it...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kört WZ ett par timmar bara, är nog för dålig för att upptäcka om jag möter fuskare eller ej. Grymt roligt att fuskare får möta andra fuskare, men frågan är varför de inte bara blir bannade istället? Måste vara för att de snabbt kan starta nytt konto då spelet är F2P?

Påminner mig om när Game Dev Tycoon la upp spelet på piratsidor själva, men där ens spel man utvecklade i spelet blev piratade tills man gick i konkurs. Genialiskt :D!

Off topic: Verkar vara standard att nämna de gånger man fuskat, så får väl också göra det

SimCity 3000: Call cousin Vinnie
The Sims: Rosebud
WarCraft 3: GreedIsGood/WhosYourDaddy
Age of Empires: Alla fusk som finns

De gångerna jag kan minnas att jag fuskat. Samtliga är av utvecklarna inlagda fusk i SP - såklart

Medlem

varför kan dem inte bara hårdvara bannad i en månad första gg sen permanentbanna om dem fuskar igen? är det så svårt att banna folk som förstör för andra?

1
Skriv svar