Death Stranding-jacka för 19 000 kr sålde slut direkt - utan bebisburk!

Robot
Death Stranding-jacka för 19 000 kr sålde slut direkt - utan bebisburk!

Men med skitnödig produktbeskrivning och Timefall-skydd.

#blixtlås, #death-stranding


Medlem

Den riktigt gamla tusenkronorssedeln var laxrosa och började därför kallas för "lax".

19 Laxar för en jacka är orimligt för mig, men uppenbarligen inte för andra.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

KoP
Medlem

Alltid finns det någon lättlurad som hostar upp pengarna.

Alltså, jag har inget emot jackan, den är ju rätt fin och så. Men kan inte se att det finns något som motiverar ett pris på 19.000. ╮(╯_╰)╭

Medlem

Klockrena captions till bilderna

Medlem

Den där gula påsen ser ut som en stomipåse bara. Kanske inte något man vill gå runt med...

Medlem

Kan fortfarande föreställa mig någon i världen som öppnar det efterlängtade paketet med en jacka...:

"Men! Var är min burkbebis?!?"

Medlem
Skrivet av KoP:

Alltid finns det någon lättlurad som hostar upp pengarna.

Eller har mer pengar än vad man kan göra av med.

Medlem

Jag har svårare att acceptera den där gula fickan än prislappen!


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem

19k är ju grymt värt det! Älskar att man kunde ha jackan hängande över axelremmen på väskan (bild 12), önskar att fler jackor hade den funktionen Och alla detaljer sedan...luva, dragkedjor, utanpåliggande gul stomipåse och möjligheten att stoppa upp en mobiltelefon i ärmen...ämen ett sjukt måste!

Avstängd

Haha bortkastade pengar. Folk är lättlurade.


signatur

PS5 och inget annat.

Inaktiv
Skrivet av SID 6.7:

Den riktigt gamla tusenkronorssedeln var laxrosa och började därför kallas för "lax".

19 Laxar för en jacka är orimligt för mig, men uppenbarligen inte för andra.

Det bästa med denna artikeln var att jag lärde mig var "lax" kommer från.

On topic: betalar folk 19k för jackan så är den ju onekligen värd det. Kul för dom som köpte den.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Det bästa med denna artikeln var att jag lärde mig var "lax" kommer från.

Ja, eller hur? Tänk att man vandrat 40 år på planeten och tagit ordet "lax" i detta sammanhang för givet 😀 Den rosa tusenlappen var lite innan min tid verkar det som. Den första tusenlappen jag såg var nog den med Gustav Vasa och den var väl mer blågrön, och jag såg en sådan nog bara en gång när min morfar stolt visade den upp hemma, efter att entusiastiskt hämtat ut en från banken

Skrivet av anon_326114:

On topic: betalar folk 19k för jackan så är den ju onekligen värd det. Kul för dom som köpte den.

Helt klart. Nu snackar vi ju inte om livsnödiga produkter som säljs för fantasifulla ockerpriser som är så populärt nu för tiden

Inaktiv

5 papp hade jag kunnat tänka mig.19 är alldeles för mycket.

Medlem

Finns folk som verkligen är ekonomiskt oberoende. Hur mår man detta status?

Skribent

19K är ju billigt för en ACRNM-jacka. Tidigare jackor har ju landat på runt 25-30K. Och denna jacka kommer säkert säljas för det dubbla på sajter som Grailed och dylikt.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

5 papp hade jag kunnat tänka mig.19 är alldeles för mycket.

Bara den gula flärpen är ju värd 5 papp. 10 tussilussingar är den värd.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Det bästa med denna artikeln var att jag lärde mig var "lax" kommer från.

On topic: betalar folk 19k för jackan så är den ju onekligen värd det. Kul för dom som köpte den.

samma med röding = röd femhundring

Skribent

Som jävla hittat. Man får väl tillverka sin egen burkbebis

Inaktiv

Gäsp..
Intresseklubben noterar det säkert.

Medlem

Man måste ju bara älska FZ-redaktionen!<3 Texterna till bilderna var uundderbara! Blir svårt å toppa den här morgonens garv:-D.

1
Skriv svar