Äntligen kan du skapa egna världar i Super Mario Maker 2

Robot
Äntligen kan du skapa egna världar i Super Mario Maker 2

Placera dina små tortyrkammare i en temariktig värld!

#super-mario-maker-2


Medlem

Wow va roligt, blir att återvända till Mario maker i sommar. Jag som håller Super Mario World som ett av världens bästa spel kommer verkligen vilja skapa en egen värld i den motorn <3

Medlem

Yaaay! Precis vad jag hoppats på skulle dyka upp.


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Kontot avslutas

World Maker och Koopalings har jag efterfrågat tidigare så det kommer bli jätte kul att använda mig av när jag ska göra om mina banor.


signatur

ゼルダの城

Inaktiv

Gryyymt! Kanske blir ett köp ändå, gillade ju MM på min 2DS

Skribent

Hoppas nu att folk börjar göra massa egna roliga världar, och inte bara de här "trixbanorna"..även om jag kan uppskatta dem också för innovationens skulle. Men kartlägetet har verkligen saknats för att kunna göra sitt "eget" Mariospel.


signatur

"Writer and Fighter"

Avstängd

Riktigt grymt!

Kontot avslutas

Förstod efter att jag hade kollat på videon ett par gånger att det är fem banor per värld som man kan göra. Alltså 40 banor totalt på sitt egna Mario spel.


signatur

ゼルダの城

Kontot avslutas

Jag får därför tänka om hur jag ska bygga upp det per värld.
Gjorde 12 banor per värld när jag skaffade Super Mario Maker 2 så det går ju inte att lägga över i World Maker. Men jag funderar på att skapa ett eget första Super Mario Bros spel, där jag återskapar de alla fyra banor per värld plus att jag lägger till en egen extra bana per värld och istället för att det ska vara Bowser i varje slott så är det Koopalings i de sju första slotten.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Kommer bli väldigt kul att göra ett eget SMB spel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar