Cyberbox! Xbox One X får Cyberpunk 2020-utgåva i begränsad upplaga

Robot
Cyberbox! Xbox One X får Cyberpunk 2020-utgåva i begränsad upplaga

Dessutom självlysande, som vanligt i framtiden.

#cyberpunk-2077, #xbox-one-x


Inaktiv
Medlem

Cyberpunk kommer väl till next gen oxå iom så nära inpå?

Medlem

De hamnade i en lite konstig situation då de nu tvingas släppa denna konsol ett bra tag innan spelet.

Medlem

Har aldrig brytt mig om special version av spelboxar, men den var fan riktigt cool


signatur

K9
:.:

It's not a lake, it's an ocean

Det skulle ju inte gå att ha denna skrikiga tingest i vardagsrummet, men visst är den ett roligt samlarföremål.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Ambassadör
Xbox

Helt klart fräsig. Kanske nöjer mig med kontrollen dock, det kan man inte ha för många av, eller?


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Dessutom självlysande, som vanligt i framtiden.

#cyberpunk-2077, #xbox-one-x


Kul att se att man är inte den ända som är så gammal att man kommer ihåg reklamen med orden " som vanligt I framtiden" . OM det nu var de ni gick efter med att säga det ^^

Medlem

kontrollen skulle haft gul sliten färg på högra sidan ist för silver imo.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Natrium:

Kul att se att man är inte den ända som är så gammal att man kommer ihåg reklamen med orden " som vanligt I framtiden" . OM det nu var de ni gick efter med att säga det ^^

”Storpost! Som vanligt i framtiden!”


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Fragtjuv

Ritkigt snygg faktiskt.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Tycker vissa detaljer på konsolen och kontrollen är ganska snygga, dock inget jag skulle köpa själv. Det börjar dock bli lite väl mycket fokus på merch kring spelet nu om du frågar mig. Jag hoppas verkligen nästa stora nyhet om Cyberpunk handlar om själva spelet. En ny video som visar mer gameplay vore fint. Eller varför inte ett spelbart demo?

Frilansare

Tycker den är ful, men har också svårt för specialdesign av konsoler i stort. Blir sällan bra. Kontrollen är hiskelig

Gnällkuk
Skrivet av Natrium:

Kul att se att man är inte den ända som är så gammal att man kommer ihåg reklamen med orden " som vanligt I framtiden" . OM det nu var de ni gick efter med att säga det ^^

Får jag se på det jättestora körkortet?
Javisst, stort och fint. Som vanligt, i framtiden.

Jim och Canon va? :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vill jag ha den? Oh ja!
Behöver jag den? Nej, klarar mig fint med min svarta tills Series X lanseras.

Kanske att man införskaffar kontrollen.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

1
Skriv svar