Rykteskarusellen snurrar: vissa planerade E3-grejer visas upp "mycket tidigare"

Robot
Rykteskarusellen snurrar: vissa planerade E3-grejer visas upp "mycket tidigare"

Nextgen-visning tillhör den här kategorin.

#e3


Ambassadör
Xbox

Ryktas om två events för Xbox del. Ett mer hårdvarufokuserat men med en del showcase-spel som sägs gå av stapeln tidigt i maj och ett "E3" i juni.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag är enbart intresserad av nya spelannonseringar & gameplay-snuttar.. Detta kan de fanimig visa upp online. Resten utav E3 blankar jag fan i egentligen, men lite 'julafton' blir det ju ändå med allt samlat vid ett tillfälle sådär! Årets höjdpunkt liksom. Tråkigt om utvecklare inte känner samma press att visa upp sitt stuff till följd av att det är inställt med rädsla för att de får mindre uppmärksamhet och istället väntar till nästa mässa.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

En del av mig kommer inte sakna E3 pga det är ett glorifierat marknadsföringsjippo, där industrins största rövhål tävlar om att vem som kan spruta ut mest avföring, lögner och cringe.

Men en annan del av mig kommer sakna mässan av precis samma anledning x).

Jag gillar att ha allt samlat, bara. Följer nästan aldrig själva mässorna mer än någon enstaka show/år men tycker det är väldigt behändigt att få allt på en gång. Gå igenom listorna och se vad som intresserar, typ.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Skrivet av Sapiens:

En del av mig kommer inte sakna E3 pga det är ett glorifierat marknadsföringsjippo, där industrins största rövhål tävlar om att vem som kan spruta ut mest avföring, lögner och cringe.

Men en annan del av mig kommer sakna mässan av precis samma anledning x).

https://youtu.be/pAYSx7TiJSo

Det jag kommer sakna mest från mässorna är Crowbcats supercuts...


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

Saknar inte E3, enda jag vill se är en ordentlig press conference från MS/Sony där next gen presenteras med spel etc, inte bara tech snack som Sony nyss gjort, man somnar ju.

Ändå det som är mest intressant på E3...resten brukar ju hålla på i 2-3dagar som man inte orkar kolla på, tar för lång tid.

Kontot avslutas

Nej, jag saknar inte E3. Så länge man får reda på nyheterna ändå så spelar det ingen roll.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Jag börjar låta som om jag fått hack i skivan, men det enda jag vill se livstecken (gameplay) från just nu är Elden ring.

Medlem
Skrivet av Vamp:

Jag börjar låta som om jag fått hack i skivan, men det enda jag vill se livstecken (gameplay) från just nu är Elden ring.

One day... one day.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Vamp:

Jag börjar låta som om jag fått hack i skivan, men det enda jag vill se livstecken (gameplay) från just nu är Elden ring.

Sägs att det skulle varit med på det Xbox event som ska ha varit planerat till mars/april för Series X innan Covid-19 slog till. Det bör vara det som är maj-eventet som det ryktas om nu. Så det kanske kommer snart!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Sägs att det skulle varit med på det Xbox event som ska ha varit planerat till mars/april för Series X innan Covid-19 slog till. Det bör vara det som är maj-eventet som det ryktas om nu. Så det kanske kommer snart!

Don’t play with my fragile heart... Jag har också läst detta, men vågar nästan inte hoppas.

Medlem

Vill se Xbox spel och att dom ska öppna förbokningen på MS Store så man slipper tänka på det mer. Det verkar som det släpps 3 eller fler SKU's.

Standard.
Halo Infinity Edition.
Project Anaconda Edition.


signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

1
Skriv svar