Strategi- och stadsbyggarspelet Industries of Titan nu i early access

Robot
Strategi- och stadsbyggarspelet Industries of Titan nu i early access
Medlem

Blir nog ett köp om reviews är bra, verkar mysigt och lagom komplext.
Gillar konststilen med.

Xmk
Medlem

Ser lovande ut, hoppas på att det kommer finnas stöd för mods annars får dem inte mina pengar.

Gnällkuk

Försiktigt optimistisk, men kommer vänta. Jag ohyggligt dålig ratio på spel jag backat/joinat early access att bli klara inom någon som helst rimlig tid.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

spelet är fantastiskt och även koncept ä. Men det som sagt ea saknar kontent och viss bugg atm spelet är väldigt kort atm. men deras roadmap är amezing det har gjort det bra, för ea spel. min åsikt så är den alpha stadiet, å har vissa buggar å låg kontent. men spelet är mysig å härlig. tänker låta den få vara där å kommer förmodligen spela varje stor uppdatering


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Xmk:

Ser lovande ut, hoppas på att det kommer finnas stöd för mods annars får dem inte mina pengar.

Många av stadbyggar spelen blir så enformiga efter ett tag, så mod support är ett måste i mina ögon. Flera simulator/byggare spel man väntar på som är i Early access men som tyvärr inte har mod support än.

1
Skriv svar