Tim Willits spoilar fler Crysis-remasters?

Robot
Tim Willits spoilar fler Crysis-remasters?
Medlem
Crysis Wars?

Den mest intressanta remastern skulle vara "Crysis Wars", onlinedelen till Crysis.
Men den bommar dom väl naturligtvis..

Medlem

"I always loved Crysis games" Ja, nu har han säkert alltid gjort det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Patrik1975:

Den mest intressanta remastern skulle vara "Crysis Wars", onlinedelen till Crysis.
Men den bommar dom väl naturligtvis..

Ja det om något skulle ju tillföra något nytt. Jag vet inte ens om de kommer bry sig om multiplayer i Crysis alls. Vore annars synd och missad möjlighet att fixa till vad som kan bli något fantastiskt.

För ni som inte vet hade Crysis 1 multiplayer C&C Renegade liknande spelläge, med baser och fordon. Opolerat men stor potential. De fortsatte med det i Warhead med en fristående onlinedel Crysis Wars. Servrana togs dock ner och varit dött sedan dess.

Multiplayer i uppföljarna var ett skämt i jämnförelse, generiskt och ointsägande där allt unikt med spelet försvann.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Ja det om något skulle ju tillföra något nytt. Jag vet inte ens om de kommer bry sig om multiplayer i Crysis alls. Vore annars synd och missad möjlighet att fixa till vad som kan bli något fantastiskt.

För ni som inte vet hade Crysis 1 multiplayer C&C Renegade liknande spelläge, med baser och fordon. Opolerat men stor potential. De fortsatte med det i Warhead med en fristående onlinedel Crysis Wars. Servrana togs dock ner och varit dött sedan dess.

Multiplayer i uppföljarna var ett skämt i jämnförelse, generiskt och ointsägande där allt unikt med spelet försvann.

Hade jag inte en aning om, nu vart jag väldigt sugen på att testa.
Renegade är en av mina gamla favoriter, skulle vara nice att lira på PS5.

Ett annat spel som nuvarande konsoler hade svårt att palla med var PUBG, kan bero på dålig optimering iofs.
Skulle gärna prova det på konsol nu när hårdvaran kommer orka med lite bättre.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Ja det om något skulle ju tillföra något nytt. Jag vet inte ens om de kommer bry sig om multiplayer i Crysis alls. Vore annars synd och missad möjlighet att fixa till vad som kan bli något fantastiskt.

För ni som inte vet hade Crysis 1 multiplayer C&C Renegade liknande spelläge, med baser och fordon. Opolerat men stor potential. De fortsatte med det i Warhead med en fristående onlinedel Crysis Wars. Servrana togs dock ner och varit dött sedan dess.

Multiplayer i uppföljarna var ett skämt i jämnförelse, generiskt och ointsägande där allt unikt med spelet försvann.

Jag har inte spelat Crysis MP alls, men tycker renegade var skitkul, speciellt i LAN, det var ett av dom roligaste spelen under en tid, men krävde "scoutstugan-lan" i storlek typ.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Själv tyckte jag att Crysis 1 MP var överlägset Crysis Wars. Bland annat för att det var för lätt att döda andra spelare, vilket fick spelet kännas mer som Battlefield istället för att man är supersoldat.

Medlem

Crysis Wars vad grymt!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

Jag gillade Crysis 2 starkt, en bra blandning av stealth och tuffa strider.

Medlem

Synd att det kommer till konsoler, då blir det ingen riktigt Crysis.

# Can it run Crysis

KoP
Medlem

Ja varför skapa något nytt när man kan recycla det gamla i all evighet. ╮(′~‵〞)╭

Medlem

Behövs remaster för Crysis 2 och 3?

Medlem

Självklart vore det bästa om de tog sig i kragen och gjorde ett Crysis 4 istället

Medlem
Skrivet av aasecond:

Självklart vore det bästa om de tog sig i kragen och gjorde ett Crysis 4 istället

Detta kan vara ett bra sätt för att testa om intresse finns fortfarande för Crysis. Säljer det bra så kommer det nog ett Crysis 4.

Inaktiv

Multiplayern i Crysis var sjukt bra minns jag. Gillade särskilt ökenbanan

1
Skriv svar