System Shock 3-studion har äntligen brutit tystnaden

Robot
System Shock 3-studion har äntligen brutit tystnaden
Medlem

Ännu en gång krossas drömmarna.

eld
Medlem
Skrivet av ZkilfinG:

Ännu en gång krossas drömmarna.

en välsignelse i förklädnad.

Medlem

Blev så ruskigt glad när det visade sig att projektet faktiskt levde och de släppte en trailer. Därför blev besvikelsen enorm när det mer eller mindre sades att projektet lagts ner. Trailern levererade en sjukt myspys-scifi känsla och riktigt läskig atmosfär ala aliens så jag hoppas... HOPPAS att spelet räddas och plockas upp igen av någon som kan ge det den kärlek det förtjänar.

Finns ju en oskön brist på sci-fi/fps/rpg/äventyr skräck där ute.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

Blev så ruskigt glad när det visade sig att projektet faktiskt levde och de släppte en trailer. Därför blev besvikelsen enorm när det mer eller mindre sades att projektet lagts ner. Trailern levererade en sjukt myspys-scifi känsla och riktigt läskig atmosfär ala aliens så jag hoppas... HOPPAS att spelet räddas och plockas upp igen av någon som kan ge det den kärlek det förtjänar.

Finns ju en oskön brist på sci-fi/fps/rpg/äventyr skräck där ute.

Bra skrivet mannen! Shit, jag hade helt missat den där trailern. Nu forsar tårarna nedför kinderna. Det såg riktigt smaskigt ut. Grym sci-fi / horror känsla. Alltså detta måste ju bara få släppas!!!

Samma gäller en fortsättning på Alien: Isolation som även det var grymt bra och inte verkar få något mer. Väldigt tragiskt när så bra spel inte säljer tillräckligt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Har för mig att System Shock 3 backades av Starbreeze och drabbades hårt när de drog sig ur projektet. Visst finns det hopp för det i och med att rättigheterna till spelet inte längre är inlåsta som en 'tillgång' hos ett försäkringsbolag utan ägs av en aktiv utvecklare men det kan uppenbarligen dröja längre än vi trodde att se en release.

Gissar att det ligger på is tills Otherside hittar en ny utgivare/sponsor.

Medlem

vet inte hur man ska tolka det.. behöver egentligen inte ens betyda att spelet nånsin kommer ut ? vem vet

Medlem

Bajs bajs och mer bajs.

1
Skriv svar