Vilket karantänhus väljer du?

Medlem

Hus 1.

Skulle förmodligen hänga med GladOS, Lara Croft & Link. Många "hårda karaktärer" som är upptagna med att överträffa varandra. Så jag skulle nog kunna luta mig tillbaka.

Medlem

Hus 1, hur lång tid tar det för Lara att släppa till?

Medlem

Hus 3. Gaben <3


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

@B-itta:
Fegis


signatur

Halo kompis!

Medlem

Jag väljer koja #2 med Bowser, Nathan Drake, piraten LeChuck, Alyx Vance, The Lich King och Slender Man. Det kan nog bli skönt tugg mellan Nathan Drake, LeChuck och Alyx Vance. Slender Man kan nog komma att förstöra lite men han har väl ingen röst heller. Bara oljud. Jag anser att Bowser är godhjärtad innerst inne. Han är bara lite missförstådd. Lich King har jag tyvärr ingen kolla på.

I de flesta andra hus så blir det nog mest dödsfall. Inte av Corona utan av ren slakt av varandra. Hus 2 har nog en chans att kunna stå ut med varandra hyfsat bra.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

i ett eget hus med monsterdator


signatur

//monster

Medlem

Hus 2, har några frågor till Lich King!

Definitivt inte hus 3, avskyr hundar å Gaben..

Medlem

Självklart tillsammans med Guybrush, han har så många otroliga historier att berätta Hus 3!

Medlem

Kan man inte göra ett radhus av allt så sliper man välja. Finns en risk att man får program som grannfäjden upplivad igen och man får Robert Ashberg på besök så det är nog inte värt risken.

Skämt åtsido så väljer jag hus nummer 4. Finns karaktärer där som man kan dela historer med runt lägerelden.

Medlem
Skrivet av Evilof:

Hus 4.
Det som känns minst chans man blir mördad i. Kan tänka mig diskussioner mellan AI, svärmdrottningar, underlig kostymnisse, fysiker med oväntad förmåga att döda hundratals, och en SOLDAT som sett en hel del vara rätt givande. Scorpions tror jag inte är en så rolig person men han lär inte störa mig.

Hus 4?! SHODAN sitter ju där. Mest skrämmande skapelsen någonsin. Ni är dömda, allesammans, dömda!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Skribent
Skrivet av Traveller in time:

With Olander EVERY house is house #6!

Så är det ju!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hus 4 bara för Gordon och G-Man, vill se de diskussionerna och sen så kan man göra allt med en väska och en kofot
Shodan kan ju sen lösa allt eller totalt fucka upp det. Lite spänning i vardagen är ju aldrig fel.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

12
Skriv svar