Fortnite kompis till sonen.

Medlem
Skrivet av Ellie222:

@OliZMO:

Hej, tack ❤️ Ska be han lägga till i morgon och ska självklart kolla på kanalen

Härligt! 😀

https://www.youtube.com/channel/UCQU60Wbj5-8CICbr_8iXHhA

Medlem

Fan vad glad jag blir när jag läser dessa trådar och att alla går ihop o kraftsamlar o hjälper varandra. Det värmer i hjärtat. Har tyvärr inga barn men det finns många fina personer på denna sajt som har barn som lirar. Stort lycka till iaf.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Fan vad glad jag blir när jag läser dessa trådar och att alla går ihop o kraftsamlar o hjälper varandra. Det värmer i hjärtat. Har tyvärr inga barn men det finns många fina personer på denna sajt som har barn som lirar. Stort lycka till iaf.

Håller med! Kärlek till er alla! #Gamingunited

Medlem

Detta är kärlek 😍.

Medlem

Detta är verkligen underbart. ❤️

Medlem

Jag ska höra med grabbarna hemma, de vill säkert ha nya kompisar att spela fortnite med. Återkommer med användarnamn

Medlem

Grabben som är 10 år är säkert intresserad, han är väldigt snäll och dom är ett gäng i skolan som brukar spela lite då och då, folk ifrån både klass 2 upp till 5an, så ålderskillnader är inga konstigheter för han. Också nyttigt kan jag tänka mig att spela/umgås med nya bekantskaper.

Medlem

Vabbe_ är en trevlig kille som låter alla få vara med: https://www.youtube.com/channel/UCiRkGvl_6jevkyWxkm94hwA
Epic: VBC Vabbe_

Inaktiv

Hej

min son är 8 år o har samma problem dom kan bli kompisar

Hej, tack ❤️ Ska be han lägga till i morgon och ska självklart kolla på kanalen
[/quote]

Medlem
Äldre tråd men jag har samma problem med min son.

Sonen som är 9 har precis börjat spela och gillar fortnite. Tyvärr så är hans så kallade klasskompisar inte schyssta alls och han försöker ofta dölja sina tårar. Tar gärna emot tips på schyssta barn som vill lära sig spelet tillsammans med min son.

Skribent
Skrivet av Jane_doe:

Sonen som är 9 har precis börjat spela och gillar fortnite. Tyvärr så är hans så kallade klasskompisar inte schyssta alls och han försöker ofta dölja sina tårar. Tar gärna emot tips på schyssta barn som vill lära sig spelet tillsammans med min son.

Alltid lika trist att läsa sånt här. Jag bumpar tråden lite så kommer det förhoppningsvis (och troligen) in lite vänförslag.

Medlem
Skrivet av Jane_doe:

Sonen som är 9 har precis börjat spela och gillar fortnite. Tyvärr så är hans så kallade klasskompisar inte schyssta alls och han försöker ofta dölja sina tårar. Tar gärna emot tips på schyssta barn som vill lära sig spelet tillsammans med min son.

Mina grabbar (8 och 6 år) har precis börjat spela Fortnite, fick ett headset i julklapp. De turas om att spela på mitt konto på Ps4:an. Är nog inte speciellt duktiga men de är snälla och vill gärna ha någon att spela med.
Hedning78x är nicket de använder.

Medlem
Skrivet av hedningen:

Mina grabbar (8 och 6 år) har precis börjat spela Fortnite, fick ett headset i julklapp. De turas om att spela på mitt konto på Ps4:an. Är nog inte speciellt duktiga men de är snälla och vill gärna ha någon att spela med.
Hedning78x är nicket de använder.

Sånt är kul vi köpte en fatboy och headset i julklapp till vår 8åring. PS! tänk på det är ingen skillnad på PS4 och XBOX nu utan är crossplay so oavsett vad ert barn har kan dom spela ihop:D

Medlem
Skrivet av hedningen:

Mina grabbar (8 och 6 år) har precis börjat spela Fortnite, fick ett headset i julklapp. De turas om att spela på mitt konto på Ps4:an. Är nog inte speciellt duktiga men de är snälla och vill gärna ha någon att spela med.
Hedning78x är nicket de använder.

Lägger till min snart 7åring, spelat en hel del men då ofta med äldre kusinen och det brukar fungera sådär.
Han tar gärna mer vänner att spela med men då han inte får lägga till folk själv så skicka mig ett PM med användarnamn så löser jag det.

H1ld1ngz är hans användarnamn.

Frilansare

Hoppas ni hittar varandra! Bra att ni håller tråden levande, fler är i samma situation.

Medlem
Här är ännu en spelkompis.

Har också en 8 år gammal kille här hemma som söker shyssta spelkompisar, ni kan lägga till honom om ni vill: Norrbottningen
😊

Medlem

Här finns ännu en 7-årig spelkompis: Pickadoll Sweden
Han söker också efter schyssta spelkompisar, han använder headset ibland.

Medlem
Skrivet av Pickadoll:

Här finns ännu en 7-årig spelkompis: Pickadoll Sweden
Han söker också efter schyssta spelkompisar, han använder headset ibland.

Min son fyller 7 i April, Ivanhoe82 är användarnamnet, han spelar med headset ibland med.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Hej!

Det var länge sen detta inlägg skrevs. Jag är ny här och har en 10-åring kille hemma, väldigt ensam men älskar fortnite. Dock har han ingen att spela med. Han har en grav talstörning som gör att det är svårt att kommunicera men han är väldigt snäll, ganska duktig också på spelet.

Vill din son fortfarande ha spelkompisar eller finns det nån som har ett barn som vill bli spel-kompis?

Medlem
Skrivet av Ellie222:

Hej. Testar detta forum. Är helt ny här.
Blir så j*vla förbannad på ungar som inte kan hålla en snäll ton i spel.
Min son spelar med sina klasskompisar men så fort de blir sura så kickar de honom och snackar skit. Skrämmande. Dessa barn är 8 år. Min son blir så himla ledsen.
Undrar om det finns någon där ute som vill spela med honom.

Hej! Har du hittat en kompis till din son? Min son är 9 år och har ibland samma problem!
Han fick spela fortnite ungäfer 1 månad sen men är väldigt duktig😀
Mvh
Saba

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Så jäkla tråkigt att höra. Vi har haft liknande trådar upp förr som fått bra respons, så det dyker säkert upp lite föräldrar i liknande situationer.

Hej!
Vet du hur man kickar ut någon i spelet?!
Det har hänt att någon annan kickar ut min son från spelet och det vill jag veta hur man gör det? Förresten om man blockera de som är inte lämpliga o spela med,kan de kickar ut den personen?
Väldigt trött på att har ingen kunskap och lust på spel!

Tack ...
MVH.

Saba

Medlem
Skrivet av OliZMO:

Hej! 😀

Din son får mer än gärna spela med mig och min bonus son!

Vi spelar båda mycket fortnite och har en egen "Fortnite kanal" på youtube!

Adda mig så kör vi! 😀

olizimo @ Fortnite

Får min son adda dig i spelet! Han är 9 år och nu har han samma problem som de andra..
Han tittat oxå på yputube för att lära sig spelet
Hoppas vi ses på fortnite
Benjaminhero_12

Medlem

Vilken bra tråd!
Min grabb har precis fått sitt första headset. Just nu sitter han och pratar med sig själv
Men tänkt att han ska komma in Discord tex.

Har inte spelat något FPS tidigare, helt grönt.

Men vore kul att få några online kompisar

Han är sju år, fyller åtta i Maj.

Medlem
Skrivet av Saba:

Får min son adda dig i spelet! Han är 9 år och nu har han samma problem som de andra..
Han tittat oxå på yputube för att lära sig spelet
Hoppas vi ses på fortnite
Benjaminhero_12

Vad har du för Fortnite kanal?
Pratar ni Svenska? Vore bra men en kanal så kan titta på

Medlem
Skrivet av AxxT:

Vad har du för Fortnite kanal?
Pratar ni Svenska? Vore bra men en kanal så kan titta på

Hej 🙂 han kör Battle Royal ...och pratar svenska, nu har han inte mikrofon!

Medlem

Hej!
ser ifall denna tråden fortfarande är alive n´kicking

försöker få igång trevligt och glatt spelsällskap till våra tvillingar. kille 10 + tjej 10 år. finns en egen forumtråd som försöker sätta ihop lite tjejer.

men ska testa att hitta glada goa spelkompisar till våran 10åriga kille också.
han har nu blivit rätt duktig på spelet, är snäll och tycker det är kul att spela och tjattra tillsammans i både battle royale + team rumble + creative. han är snäll och duktig i skolan och har en vårdat språk.

Vi är två föräldrar som gärna ser att kan bygga ihop en friendslist med trevligt folk, med vårdat språk som är inbjudande och har kul tillsammans.
Det är så jag har spenderat mina spelsessioner med kompisar som barn ( i soffan på den tiden onlinesessionerna med killar från samma skola tenderar att bli rätt otrevliga och det låter sällan som att de egentligen har speciellt kul...

Medlem

Hej,

Har en jättesnäll 6 (snart 7)-åring som spelar mycket fortnite. Han vill väldigt gärna ha någon att spela med och har headset. Skicka PM så skickar jag användarnamn.

Medlem

Min sambos son på 6 år efterfrågar också någon att kunna spela med, han sitter på ett playstation 4 med headset och frågar ofta efter någon kompis att kunna spela med.

Medlem

Min son Leo har spelat fortnite några månader. Han är 9 år och spelar på Nintendo switch. Han vill gärna ha fler vänner. Han heter ChineseAnt842 i Fortnite.

Mvh Kristin

Medlem

Hej där!
Tänkte kolla om det finns några här inne som har barn som gillar spela Minecraft, Roblox?

Grabben här hemma testade Fortnite, men det var inget för honom.

Han vill hellre spela Minecraft, Fallguys, Roblox osv.

Han heter Nils och är 8år.

Discord: NinjaN#9267

123
Skriv svar