Vilket karantänhus väljer du?

Skägg.
10 Chambers
Vilket karantänhus väljer du?

Det har tyvärr blivit dags, alla i forumet måste sättas i karantän och det finns tyvärr bara sex hus kvar att välja mellan. Vilket väljer du, och varför?


signatur
Medlem

I vilket hus sitter Duke Nukem?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hus 5.
Trevor avgjorde allting!


signatur

Halo kompis!

Skrivet av Hipshot:

I vilket hus sitter Duke Nukem?

Uthuset.

Hus 3. Guybrush berättar om sina äventyr medan man kliar Duck hunt hunden bakom öronen.
Ganondorf är en pushover och Cyberdemon springer sin väg när man spelar lite Mick Gordon ur högtalarna.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

I vilket hus sitter Duke Nukem?

Han blev försenad så blev ej insläppt.

Medlem

@Bussovic: samma Trevor avgjorde allting!

Medlem

Hus 5 om ni byter ut Mads Mikkelsen mot Peter Madsen.

Skribent

Hus nummer 6.


signatur

I am the black wizards.

Skrivet av Johan Olander:

Hus nummer 6.

With Olander EVERY house is house #6!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hus nummer 3!

Då kan man ju sitta och tjata på Gabe om ett HL3 när man tröttnar kan man lyssna på Guybrush spännande historier och så har man en hund man kan leka med.

Medlem

Hus 6, där finns det bara en som kan ställa till med bråk: Johan.

Medlem

Hus 4.
Det som känns minst chans man blir mördad i. Kan tänka mig diskussioner mellan AI, svärmdrottningar, underlig kostymnisse, fysiker med oväntad förmåga att döda hundratals, och en SOLDAT som sett en hel del vara rätt givande. Scorpions tror jag inte är en så rolig person men han lär inte störa mig.

Inaktiv

Flickvännen säger hus 1, för att Lara Croft bor där.
Sen hoppar jag in där, bara för att Link bor där.

Avstängd

Nr 6.
Sephiroth och Pyramid Head.
Kan det bli bättre?
Lära sig krigsstrategi från Sephiroth och
fråga Pyramidhead hur det känns att vara udda. Perfekt.

Hus 6! Men jag och Donkey Kong kommer smyga ut någon natt och kidnappa Guybrush till vårt hus!

Medlem

Hus 5 har man allt man behöver för att överleva. En kock som kan laga maten och en Trevor som kan "förbereda" resten av "ingredienserna".

Medlem

Tog flyget till min paradisö med Nook och gänget. Vi har ännu inga bekräftade fall covid-19 men jag är lite trött på fisk och päron.

Medlem

Skulle lätt ta hus 5, ❤️ Trevor


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Skribent

Hus 4 känns ju faktiskt lockande tack vare Kerrigan...

Medlem

Hus 1 utan tvekan, jag verkar ej behöva dela Lara med någon annan medlem!

Edit: jag läste inläggen lite för snabbt.. Nåväl, de kanske ger oss enrum några timmar ibland, det duger!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Hus 6 - sen skulle jag, Mario och Donkey Kong hjälpas åt att lyfta av pyramiden. Sjukt nyfiken att kika under.

Medlem

Hus 1 givetvis för där finns Dutch och han har EN PLAN.

Dutch måste först och främst övertyga alla andra om hur förträfflig hans PLAN är men det är förstås lättare sagt än gjort. Både Link och Lara Croft som är luttrade äventyrare och inte köper vad som helst måste övertygas, så det blir livliga meningsutbyten och Dutch blir alltmer uppjagad.

GladOS påpekar med ständiga sarkastiska kommentarer om bristerna i PLANEN och inte minst att kakan är en lögn vilket jagar upp Dutch ännu mer.

Varken Bison eller Nemesis har tålamod att lyssna på debaclet utan brakar loss i ett rejält slagsmål. Bison får ett övertag och kastar iväg Nemesis som flyger rätt in i gruppen som står och diskuterar. "Så här kan vi inte ha det" tänker både Lara och Link som båda går till motangrepp. Allt medan Dutch gapar att det här inte ingår i PLANEN.

Jag slår mig ned, greppar en hink popcorn och följer spektaklet med stort flin på läpparna.

Medlem

Hus 1 såklart.


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem

Lara och Nathan reser så mycket att de alldeles säkert har Corona, så hus 1 och 2 går bort direkt. Kvar fyra hus att välja mellan...

Blir nog sexan. Mest för att jag mancrushar på Illusive Man. Och Olander.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Medlem

Hus 4 känns som platsen där man kunde lättast få en god natts sömn.

Visst hade säkert G-Man stått i ett hörn och stirrat på en medans man sov, och antagligen hade man vaknat av en "GET OVER HERE" då och då när Scorpion går upp för att ta en nattmacka. Överlag är det nog ändå det lugnaste huset tror jag och det uppskattas.

Medlem
Skrivet av Bussovic:

Hus 5.
Trevor avgjorde allting!

Inspärrad med Trevor? Nej tack

Mads Mikkelsen väger dock upp det huset.

Medlem

Hu4 låter gött.

Medlem

Hus 3 för jag vill ha hunden med

Men hus 6...allvarligt, kul o sova med Pyramid Head släpandes utanför dörren DX


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Eftersom jag inte vet exakt vad man kan tänkas hitta på tillsammans så skulle jag nog säga Kassandra från AC: Odyssey (som inte är med men ändå) eller kanske Lara i Hus 1, eller Hus 4 med Gordon F på grund av att dom har många bra historier om deras bravader att berätta. (Sedan att jag skulle vara en stentrist typ som inte har så mycket att bjuda tillbaka med kan vi väl bortse ifrån...)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar