Ny trailer från Little Hope, som förhoppningsvis lyckas bättre än Man of Medan

Robot
Ny trailer från Little Hope, som förhoppningsvis lyckas bättre än Man of Medan
Medlem

Men of medan var ju ingen höjdare om an jämfört med until dawn. Vi orkade inte ens spela ut det jag o sambon

Medlem

Men of Medan spelade jag inte. Jag kollade dock streams och det såg förbannat dåligt ut hoppas detta får bättre kritik. Är i behov av ett bra sånt här spel !

Medlem

Jag lirade Man of Medan i höstas och spelet var ok inte mer än så. Sedan köpte jag deras förra spel Until Dawn till PlayStation 4 som var riktigt maffigt måste jag säga. Shit, vilket skräckäventyr det var alltså. Hoppas Little Hope kan komma upp i de höjderna igen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv

Körde igenom Man of Medan en kväll med lite bärs och några polare. Helt ok underhållning. Men kommer aldrig röra det igen förmodligen.

1
Skriv svar