Ladda hem Just Cause 4 gratis - redan på torsdag

Robot
Ladda hem Just Cause 4 gratis - redan på torsdag

Epic games stores nästa charmoffensiv är svensk.

#epic-game-store, #gratis, #just-cause-4


Medlem
Medlem

Epic Launcher? Pass.

Medlem

"Coming soon" står det ju

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Epic Launcher? Pass.

Ja, akta dig, den är farlig.. den bits.

OnT: är väl o ta i lite att kalla det "svenskt", IP:t må vara Avalanches, men det senaste Just Cause som gjordes i sverige är ju JC 2, 3:an och Fyran är ju utvecklade av Avalanche New York.

EDIT: ja från o med den 16:e står det ju i launchern, vilket är på Torsdag. Dagvill redaktion, eller har det ändrats efter nyheten lades upp?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Kollade Epic Store och det går inte att ladda ner nu. Står Coming Soon,


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Ska komma den 16 April. Jag vet inte vart ni fått dessa nyheter ifrån. Men dubbelkolla kan man väl göra?


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Kollade Epic Store och det går inte att ladda ner nu. Står Coming Soon,

^ This. Men tur nog kollade jag launchern å hittade två tidigare spel som vart gratis som jag inte lagt till på kontot än.

Måste vara kul för Epic att ha en launcher som startas varje vecka av tiotusentals, enbart för att gratisspelen ska läggas till och sedan stänga av klienten

Medlem
Skrivet av Tamazin:

^ This. Men tur nog kollade jag launchern å hittade två tidigare spel som vart gratis som jag inte lagt till på kontot än.

Måste vara kul för Epic att ha en launcher som startas varje vecka av tiotusentals, enbart för att gratisspelen ska läggas till och sedan stänga av klienten

Det är så jag gör. Har bara kört Batman spelen som man fick förra året


signatur

Den som vet vet.

jbx
Medlem

Har startat Epic game store en gång i veckan sedan förra året. Har en gedigen samling spel nu men det slog mig precis att jag aldrig startat något av dessa.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohGr:

"Coming soon" står det ju

Påskölens effekt, gissar jag på. ;p


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Köpte tvåan och trean på rea och spelade igenom, men detta var jag inte sugen på att köpa efter att ha läst omdömen. Men nu när det blir gratis så kan jag allt tänka mig att prova det.

Frilansare

Fixat släppdagen, my bad! I repent!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Fixat släppdagen, my bad! I repent!

Att du vågar göra fel. Vilket sätt.

Ty för nyhet, dock. har inte spelat något JC än, då det kändes som GTA osv. Mer av samma sak. Men man kan ju iaf testa.

Medlem

Kanske det är dags att uppmärksamma folket också om steamdbs sida för gratis spel?
https://steamdb.info/upcoming/free/


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

första just cause var kul, dom andra 3 var bara exakt likadana med nån enstaka ny funktion i varje. synd att dom inte kunde skapa bra röj


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av jbx:

Har startat Epic game store en gång i veckan sedan förra året. Har en gedigen samling spel nu men det slog mig precis att jag aldrig startat något av dessa.

en, Kingdom come!


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av WargH:

Köpte tvåan och trean på rea och spelade igenom, men detta var jag inte sugen på att köpa efter att ha läst omdömen. Men nu när det blir gratis så kan jag allt tänka mig att prova det.

I början var fyran nära på värdelöst, extremt dåligt optimerat och till viss del fult.
För det första var det knappt spelbart om man inte drog ner grafikinställningarna till golvet, trots en i9 cpu och ett Gtx 1080ti. Sen såg det sämre ut än trean, framför allt vattnet såg ut att vara målat med oljefärg jämfört med det otroligt snygga i trean.

Men allt det är åtgärdat efter patcher, nu kör jag allt på max och grafiken har fått en rejäl uppsving. Gillade du trean lär du gilla detta, även om variationen kunde varit lite bättre.

Frilansare
Skrivet av Arkaith:

Att du vågar göra fel. Vilket sätt.

Ty för nyhet, dock. har inte spelat något JC än, då det kändes som GTA osv. Mer av samma sak. Men man kan ju iaf testa.

Typiskt spel som man gärna vill lira, men inte skulle lägga pengar på

Frilansare
Skrivet av Godofcheese:

Kanske det är dags att uppmärksamma folket också om steamdbs sida för gratis spel?
https://steamdb.info/upcoming/free/

Bra! Fler samlingssidor för gratisgott till folket!

Medlem
Medlem
Skrivet av sweclockern:

I början var fyran nära på värdelöst, extremt dåligt optimerat och till viss del fult.
För det första var det knappt spelbart om man inte drog ner grafikinställningarna till golvet, trots en i9 cpu och ett Gtx 1080ti. Sen såg det sämre ut än trean, framför allt vattnet såg ut att vara målat med oljefärg jämfört med det otroligt snygga i trean.

Men allt det är åtgärdat efter patcher, nu kör jag allt på max och grafiken har fått en rejäl uppsving. Gillade du trean lär du gilla detta, även om variationen kunde varit lite bättre.

Oj då, positivt överraskad. De brukar ju i mitt tyckte inte vara direkt kända för att faktiskt fixa sina spel så mycket i efterhand. Tack för info.

Medlem

Jag köpte de tidigare tre, som jag ångrar. Eftersom de, som sagt, kändes tyvärr bara som mer av samma. Inget jag längtar efter att spela. Det lyfte aldrig, så att säga.
Snygga och roliga trailers, men det kändes ju aldrig så när jag spelade. Så jag avinstallerade alla.


signatur

autograph

Medlem

Det sista och enda bra spelet i serien var tvåan...

jbx
Medlem
Skrivet av monsterbenke:

en, Kingdom come!

Spelade de på GamePass PC, är starkt beroende av achievements.. En biverkning av mitt tidigare konsolspelande.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Tankade hem Just Cause 4. Men vilken krascharfest. Helt ospelbart, går inte ta sig igenom ens andra uppdraget ibörjan innan skräpet kraschar. Någon som vet en fix? Spelet flyter bra i övrigt. Riktig bajsmacka som inte ens är värt gratis så här långt. Hade varit kul att prova om det fungerade. Har aldrig haft sån här skräpupplevelse på PC i övrigt.

Drivrutiner uppdaterade, GTX1080 etc...

1
Skriv svar