Assassin's Creed II är tillfälligt gratis till pc

Robot
Assassin's Creed II är tillfälligt gratis till pc

Ladda ner det senast på fredag och det är ditt för alltid.

#assassins-creed-ii, #ubisoft, #uplay


Medlem

Ett av dom bästa AC Spelen någonsin i mitt tycke ^_^


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem

En av de bästa spelen genom alla tider i mitt tycke!
^.^

Medlem

Uplay är ett skämt

Medlem

har ca fem olika AC på Xbox och PC som jag fått gratis. Men har inte spelat ett enda av dem. Men kanske är dax nu. Spelade lite AC odyssey i när Uplay plus var gratis och det var ju riktigt roligt. Men om jag förstår, rätt så blev AC bra först med AC origins.

Testpilot
Skrivet av Lauchen:

har ca fem olika AC på Xbox och PC som jag fått gratis. Men har inte spelat ett enda av dem. Men kanske är dax nu. Spelade lite AC odyssey i när Uplay plus var gratis och det var ju riktigt roligt. Men om jag förstår, rätt så blev AC bra först med AC origins.

Bra, eller annorlunda beror på hur man ser det. De tidiga AC spelen var mer äventyrsspel med lätta RPG inslag men i och med Origins och framåt har de gått på RPG spåret mycket tydligare. Bra spel är de fortfarande, men för mig så tappade man lite magin. Jag skulle helst inte ha siffror över fiender och skillträd som bara förlänger spelet i onödan, även om jag kan uppskatta det ibland med.

Medlem

Nu ska man ju inte vara otacksam över gratisspel, men har de inte gett bort Assassin's Creed II rätt många gånger tidigare?

Medlem
Skrivet av Aloysius:

Nu ska man ju inte vara otacksam över gratisspel, men har de inte gett bort Assassin's Creed II rätt många gånger tidigare?

I så fall har jag missat det, för jag har det inte.

Det bästa spelet i hela serien. Ladda ned!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

100 kr på Uplay... måste nog vänta en stund till

Medlem

Det klart bästa spelet i serien!

Medlem

...och det är DITT, FÖR ALLTID! MWOAHAHAHAHAH *Evil laugh*


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Jahapp, då har man Asscreed 2, 3, 4, Unity och Syndicate som man fått gratis.

Det ironiska? Att jag bara spelat ettan, på Xbox 360, för 13 år sedan. Det var bra dock...

Medlem

Den frågar efter activation key? Hur löser man det? Har redan starta om uplaypc flera gånger.

*edit. Löste sig. Var tvungen att hämta från https://free.ubisoft.com/ .


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

1
Skriv svar