Amazons MMORPG-överlevnadsspel New World försenas

Robot
Amazons MMORPG-överlevnadsspel New World försenas

Både beta-testet och den slutliga releasen drabbas.

#Amazon-games, #New-world


Medlem

Amazons MMO-överlevnadsspel? Ah man jobbar som lagerarbetare på ett av deras "fulfillment center". Jag kan se det framför mig nu...

Dag 23
Du har blivit inlåst, du måste överleva natten. Det finns bara en fungerande toalett och Jeppe åt upp sista mackan...

Dag 43

Luftkonditionering gick sönder och temperaturen ökar för varje minut, hitta ett fönster eller riskera dö av värmeslag...

Dag 52
Pelle försöker anordna en demonstration...
-Anslut dig
-Tjallar till chefen
-Lägg dig i fosterställning

Dag 70
Lönen kom inte in den här månaden, du har 78$ på kontot...
-Hyra 250$
-Insulin 410$
-Bilreparation 310$
-Sprit 30$

Medlem

New World påminner mig om all andra survival-spel där ute, tyvärr. Spel som Rust, Conan Exiles, Ark.. Jag kommer testa det, hoppas jag har fel.

Medlem

Är det ens nån som väntar på det?

Medlem

Jag väntar på det. Vi är ett gäng på åtta som faktiskt hade kul med 'Atlas' och detta är en tråkig nyhet. Lost Oasis verkar inte så kul så man får väl vänta..

Medlem

Av det lilla man har sett så ser det inte märkvärdigt ut på något sett.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

@Caene: Detta är mer ett mmorpg än ett överlevnads spel.

Moderator | Testpilot
Skrivet av dafuq:

@Caene: Detta är mer ett mmorpg än ett överlevnads spel.

Korrekt. Det är ett MMO och inte ett survival-spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Den stängda alphan i februari var helt OK ändå enligt mig som inte spelat ett MMO sedan Everquest II år 2004, men jag fick nog av min ungefärliga 6h-session. Tror det finns en NDA, men den är väldigt tandlös och jag har svårt att tänka mig att spelet kommer komma ut över huvud taget, eller eventuellt överleva längre än 3 månader om det mot all förmodan kommer ut.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Korrekt. Det är ett MMO och inte ett survival-spel.

Yes, jag vet att det är ett mmo. Men videon jag såg av spelet bara skriker survival-spel, såg hemskt ut.
Jag kommer testa spelet, helt klart. Hoppas att jag har fel med det här.

Skribent
Skrivet av Kyraal:

Den stängda alphan i februari var helt OK ändå enligt mig som inte spelat ett MMO sedan Everquest II år 2004, men jag fick nog av min ungefärliga 6h-session. Tror det finns en NDA, men den är väldigt tandlös och jag har svårt att tänka mig att spelet kommer komma ut över huvud taget, eller eventuellt överleva längre än 3 månader om det mot all förmodan kommer ut.

Det var ungefär så jag kände efter mina timmar med alfan. Det är okej, men absolut inget som sticker ut eller verkar erbjuda något man inte kan få på annat håll.

Medlem

Tycker dom ändrat för mycket, något som såg ut som cool mmorpg med pvp inslag blev ännu en carebear clone. Kommer inte spela det.

1
Skriv svar