Playstation 5-kontrollen Dualsense avtäckt!

Releasehästryttare
Medlem

Det är tamefan den snyggaste kontrollen hittills. Inte för att jag bryr mig, men ändå....

Medlem
Skrivet av ohGr:

Ska bli intressant att se Xbox kontrollern. Kan ju inte se värre ut än PS5.

Den har de väl redan visat?oO

Jag gillar väl inte färgvalet riktigt heller men vad tusan, det kommer fler. Tycker definitivt det ser ut som en förbättring. De mest högljudda klagomålen jag läst och hört om Sonys kontroller är ju att de inte är lika sköna som xboxens. Nu ser det ju ut som att de ändrat åt just det hållet, bortsett från styrspakarna då men då är det istället färgen som är fel:P.

Inaktiv
Skrivet av Mithos-SWE:

@uberpwnage2.0: Köpte mitt WIi U ca 6-7 månader efter release (typ då alla butiker tok sänkte piserna vid sommaren). Front delen på Wii U't är tydligt en annorlunda vit färg numer (antar lite sol då och då fått den ta stryk) Alla knappar på Wii/WiiU kontroller är tydligt gulnade mot när de var nya.

@dex20: Ingen som röker här eller som får röka här (astma och allergier).
Får se om det kommer alternativa färger som ser lika bra ut, för det gör kontrollen (ser bra ut) även om jag inte gillar vitt pga de jag tidigare sagt.

Tillägg.
Ska bli intressant att känna på den då formen ser lite annorlunda ut mot DualShock kontrollerna.

Rätt enkelt att få tillbaka den vita färgen på dina produkter med väteperoxid. Har inte gjort det själv men en kollega renoverar gamla konsoler och använder just detta för att få dom att se nya ut.

Kanske redan någon som gett dig detta tipset men orkar helt ärligt inte läsa genom hela tråden.

On topic: Ser riktigt läcker ut, jag var aldrig överförtjust i DS4 och denna ser klart ut att ligga bättre i handen!

Aki
Medlem

Supersnygg design. Snygga färger och läckrer form! Ser ut som en robot/android, påminner om Detroit become human. 👍

Medlem

Medlem

Den ser helt okej ut

Skriv svar