Fallout 76-expansionen Wastelanders försenas kort

Robot
Fallout 76-expansionen Wastelanders försenas kort

Corona skjuter fram gratistillägget en vecka.

#fallout-76, #wastelanders


Medlem
Medlem

Nobody cares Sean! Nobody cares

Medlem

Verkar som att dom bara finslipar spelet nu, dödar buggar och sånt. Känns som att dom var färdiga med den för 2 månader sedan.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Är det bara jag som är så gammal så att jag alltid läser "Interstate 76" på dessa Fallout 76-nyheter??

Medlem
Skrivet av starboy83:

Är det bara jag som är så gammal så att jag alltid läser "Interstate 76" på dessa Fallout 76-nyheter??

GG

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Verkar som att dom bara finslipar spelet nu, dödar buggar och sånt. Känns som att dom var färdiga med den för 2 månader sedan.

du menade för 2 år sendan? eller kanske länge


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

En gris är en gris, även om den sminkas.

Medlem

Kul! Lirade det myckte när det släpptes och ser fram emot att lira det igen iomed den här expansionen. Hoppas man även får en nyckel gratis till Steam så man kan lira det där igenom, men det är väl kanske att hoppas för mycket.

Medlem

@Tamazin: Om du länka bethesda.net med steam, innan den 12:e april så får du spelet gratis på steam. Dock förs inte atoms och sånt över till steamkontot, men du får behålla alla karaktärer och saker du har låst upp i atom shopen.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av rmpyro:

@Tamazin: Om du länka bethesda.net med steam, innan den 12:e april så får du spelet gratis på steam. Dock förs inte atoms och sånt över till steamkontot, men du får behålla alla karaktärer och saker du har låst upp i atom shopen.

Orly? Tusen tack, då hann man med att göra det precis innan deadline

1
Skriv svar