Har du också corona ångest? Kom in å häng med mig!

Medlem
Har du också corona ångest? Kom in å häng med mig!

Hej! Jag är en 20 årig kille som fått för mig att jag ska börja streama nu under corona och karantäns tider. Streamar alla möjliga och omöjliga spel och suger på det mesta, men försöker så gott jag kan iaf :). Hoppas verkligen att just du vill komma in å säga hej och sprida lite glädje i dessa konstiga tider.

Mvh
https://www.twitch.tv/welo0

Skägg.
10 Chambers

Det är verkligen konstiga tider och vi behöver hjälpas åt, tror att streams är ett ypperligt sätt att umgås. Lycka till!


signatur
Medlem

Jag är helt inställd på att dö. Livet blev lite roligare. Ska kolla in dig. Tack.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det är verkligen konstiga tider och vi behöver hjälpas åt, tror att streams är ett ypperligt sätt att umgås. Lycka till!

Tack så mycket! Ja det är ju det, därför det känns extra viktigt att nå ut till folk som kanske inte har det så bra i karantän.

Skrivet av denza:

Jag är helt inställd på att dö. Livet blev lite roligare. Ska kolla in dig. Tack.

Kommer nog dra igång streamen runt 19:00 ikväll, hoppas vi ses!

Edit: Drog igång lite tidigare kom in å säg hej vettja!

Moderator | Testpilot

Kikade en stund. Kul!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

vad är corona ångest?

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kikade en stund. Kul!

Kul att du kika in! Och tack för followen

Skrivet av utemoewbel:

vad är corona ångest?

Haha ångest över corona viruset som härjar. (vet att jag troligtvis matar ett troll nu men idm)

Backloggens befriare
Skrivet av utemoewbel:

vad är corona ångest?

Det är känslan när man vaknar dagen efter med sandpapper i halsen och fortfarande är fullt påklädd på en säng eller soffa, utan att minnas hur man kom dit tror jag.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Jag har som håller mig sysselsatt. Med fru och två barn så klarar jag mig bra med att stanna hemma lediga dagar. Annars har jag ett samhällsviktigt jobb som gör att jag måste infinna mig på jobbet, och ibland går in i kontaminerade områden där Corona viruset mycket väl kan finnas närvarande.

Älskar dom lediga dagarna då man får en stund med sina spel <3


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem

Har nu fått tag i Closedbeta till Valorant och tänkte dra en liten first impressions stream. Så kom in å kolla vettja och ta din chans till att få en betakey, då alla som streamar spelet nu kan ha drops på sin stream! Och om det är någon av er här på FZ som redan har key så kom in så pangar vi lite!

https://www.twitch.tv/welo0

Medlem

Då kör vi igen då, dag två av Valorant! Kom gärna in å säg hej så ser vi till att coronaångesten försvinner lite grann Letar även efter svenska spelare att lira med så bara å säga till om du vill va med å panga!

https://www.twitch.tv/welo0

Medlem

Har inte haft någon ångest än än över viruset, faktum är att Covid-19 har gjort livet som ämneslärare betydligt slappare, då jag har skolan i princip för mig själv (elever är hemma och resten av personalen jobbar hemifrån) . Tog ett Xbox och kopplade in i klassrums tv och lirar på lunchrasten.

Angående din kanal tar jag mig gärna en titt när nästa gång den är igång. Vad hade du tänkt streama härnäst?

1
Skriv svar