Se första gameplay-minuterna från No Man's Sky-skaparnas nya spel

Robot
Se första gameplay-minuterna från No Man's Sky-skaparnas nya spel

The Last Campfire bjuder på mysmyspusslande med ett lager av mörker.

#hello-games, #the-last-campfire


Har så fruktansvärt svårt för såna här pretentiösa spel.
Ori and The Blind Forest likaså

Medlem

Gillar verkligen rösten på berättaren och spelet ser mysigt ut!

Medlem

De sa att de skulle göra ett nytt spel, större och mer ambitiöst än något annat de någonsin gjort förut, så blev jag jäkla taggad!
Sen visar de upp detta... En puttenuttig plattformare.. Fan besvikelsen som infann sig var stor..

Medlem

Jag vet inte om gillar spel där allt ska förklaras hela tiden. Samma sak med Biomutant där det är en berättarröst som gör detta.

"Han gick fram till dörren. Dörren var låst. Det kanske finns en nyckel tänkte han."

Det känns lite som en fortsättning på Telltale. Interaktiva filmer.

Medlem
Skrivet av PontusT:

De sa att de skulle göra ett nytt spel, större och mer ambitiöst än något annat de någonsin gjort förut, så blev jag jäkla taggad!
Sen visar de upp detta... En puttenuttig plattformare.. Fan besvikelsen som infann sig var stor..

Det är ett väldigt litet team som jobbar med detta spelet, det där "större" spelet som det har talats om är förmodligen något som huvudteamet gör när de börjar känna sig "klara" med NMS.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Nästan som syntolkat på SVT. X)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Nästan som syntolkat på SVT. X)

...eller "Klartext" på P4

Inaktiv

Såg tyvärr rätt trist och oengagerat ut men det har nog sin publik som kommer avnjuta detta för vad det är. Gissar på att betyg kommer landa runt 3/5 vilket inte är dåligt men det sticker inte ut ur bruset av spelsläpp

Medlem

Vid release, 30% färdigt. Ser inte alls ut som trailers..


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Om detta är ens 10% av spelet säger jag redan nu att det är skit. Mark me words.

Edit: efter noggrann stund i eftertänksamhet ångrar jag mitt tidigare svar. Officiellt är mitt svar nu att jag tror spelet blir en succeé!

1
Skriv svar