Nu tar vi extra lång spelhelg med extra mycket spel!

Robot
Nu tar vi extra lång spelhelg med extra mycket spel!

Att långfredagen är lång är tyvärr fake news, men för många är helgen längre.

#fz, #spelhelg


Medlem

Spela färdigt DOOM.

Kanske dags att äntligen sjunka in i Kingdom Come: Deliverance + DLC's. jag ville ha en bra upplevelse och spelet i början var en buggfest, sen glömde jag bort det

Testa ett par EA titlar jag haft ögat på länge.

Mera Cities Skylines.

För övrigt: Valorant ska jag försöka skaffa en key till - Riot Games's tävlingsinriktade FPS, ni vet. *nyhetstips* Det gick precis in i closed beta och fick börja streamas. Hypen är STOR och har i skrivande stund 1.4 miljoner tittare på twitch.

Edit: Fick stort sug på FFVII, letar PS4, Verkar inte finnas på något ICA som har öppet, meh.

Medlem

Spelar Animal Crossing. Ett direkt resultat av recensionen här på FZ.

Började lite segt men har nu växt till något helt annat. Något magiskt. Öppnandet av Museet gjorde enormt mycket. Väldigt mysigt och härligt.

Hur delar man med sig av sin Ö? Vill besöka era och få besök av er.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Moderator | Testpilot

Jag håller på med FFVIIR just nu. Jäklar vilket spel! Hoppas jag kan bli klar i helgen, efter det blir det att ta tag i Persona 5 Royal


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@uberpwnage2.0: Härligt! Köpte nyss och ska hämta en PS4 från elgiganten imorgon Bring back memories from the happy days pls

Medlem

Jag jonglerar 3 olika spel just nu. Half-Life 2, Ghost Recon: BreakPoint och Resident Evil 3 alla på PC. Klarade det (RE3) iofs nyligen men fortsatte på Resident Evil 2 och Claire's kampanj då jag endast klarat Leon historien. Däremot laggar det extremt mycket när jag kom in i snut-huset. Droppar till 1 fps och går uppåt för att sedan droppa till 1, o så vidare... Ingen annan som har upplevt det? Har installerat Nvidias nyaste drivers. Kört diskdefragmenteraren på HDD och SSD.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Två är väl egentligen lagom. Med WOW måste ju spelas innan nya expansionen och lite spel på gamepass måste ju också testas

Testpilot

Divinity Original Sin 2 och Half Life Alyx.

Känns lagom att pendla mellan dessa 2

Medlem

Tänker spela klart Resident Evil 3. Har blandade känslor. Det är bra men kunde blivit så mycket bättre enligt min åsikt. Sedan blir det nog en del Final Fantasy XIV. Känner att mmo suget har börjat dra i mig. Om jag tröttnar på det så blir det Red Dead Redeamption 2. Det spelet är fantastikt.

Medlem

Tagit tag i The Division 2 ordentligt, och kör Animal Crossing ett par timmar om dagen. Fast på en camping atm, så blir mest Animal Crossing nu under påsk.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Ska spela mer Final Fantasy VII Remake!


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

FM-guru
F.d. Sisyr

Pathfinder: Kingmaker, Dominions 5 och RDR 2 är det som går varmt för närvarande. Börjar dock närma mig slutet på både Kingmaker och RDR 2, tror jag, så efter långhelgen är det väl dags att ge sig i kast med något nytt.

Moderator | Testpilot
Skrivet av ayawkz:

@uberpwnage2.0: Härligt! Köpte nyss och ska hämta en PS4 från elgiganten imorgon Bring back memories from the happy days pls

Det är riktigt bra! Tar en stund att komma in i striderna i mitt tycke då det är så annorlunda (+ ganska sega i början då man inte har mycket materia och attacker), men berättelsen, världen, musiken och röstskådespeleriet är fantastiskt!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Fragtjuv

Det blir Modern Warfare Season 3 och Planet Coaster som jag plockade från Humble Bundle Monthly


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Skribent

Hearts of Iron IV och Bannerlord.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Lite så här jag tänkte göra med. Jag och min bror tänkte streama retrospel klädda som påskkärringar


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Yakuza 0, The Last Guardian och Gears 5. För många! Men Gears 5 vart ju gratis till helgen. Lägg sedan in Warzone för sociala aspekten.

Medlem

På ps4an blir det till att spela klart extra life mode i Doom och ta platinum, sedan påbörja mw2 remastered.

På pc blir det valorant beta, fantastiskt tight och responsivt nytt fps.

Medlem

När tvn är ledig blir det Days Gone på ps4 annars blir det Valorant här på PCn!

Medlem

Animal Crossing: New Horizons
Måste göra mina dagliga sysslor, och ska försöka samla ihop tillräckligt många bells för att betala av mitt bolån.

Final Fantasy VII (Originalet)
Har kört fast vid en punkt där man ska tämja en Chokobo för att ta sig förbi en orm, men kan inte lista ut hur man gör..

Elder Scrolls Online
Samla event tickets för att få mount, samt levla en Templar nu när man kan få upp till 250% XP gain.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

KoP
Medlem

Ska ladda ner ett gäng nyutvecklade C64 spel och avnjuta på The C64 till kvällen. ♡(◡‿◡✿)

Medlem

Det blir som vanligt att spela lite VR titlar.
Ev börja om half life alyx på Hard och fortsätta med Espire 1.
Pannkake spel blir det Mudrunner på PC.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Blir att slöklicka på idle champions of the forgotten realm samtidigt som man leker med lillgrabben och peppar inför snowrunner släppet 28 april.
Glad påsk och God bless you all!
Spela på...

Medlem

Har sjukt kul i Modern Warfare. Känns som gamla goa CS dagar Warzone var inkörsporten, men hela spelet har blivit min drog


signatur

K9
:.:

Medlem

Gamla goda Dark Souls ❤

Medlem

Blir att göra klart staket och fina till tomterna I animal Crossing. Måste flytta en hel del träd och blommor. Samt några hus...

Medlem

'fastnade'lite på sista bossen i Sekiro så tog mig en liten paus och påbörjade en ordentlig genomspelning på Dark souls 3, två lords of cinder kvar och tror jag har lyckats ta ner nästan alla sidobossar! Fantastiskt kul och så välpolerat! Blir ju att slakta alla tre dlc också! Men när jag tagit mig igenom min första genomspelning av DS3 så blir det först och främst sista bossen på Sekiro och sen klara ut Old hunters dlc för Bloodborne.

Fan vad jag älskar Fromsoftware, fantastisk utvecklare! Miyazaki är såklart en stor del till varför så man märkte kvalitéts dippen med Dark souls 2 som han inte var med på(eller inte lika involverad i) hade dock skoj med DS2!

Elden ring hype is reeaal!

Medlem
Skrivet av Freakon:

Spelar Animal Crossing. Ett direkt resultat av recensionen här på FZ.

Började lite segt men har nu växt till något helt annat. Något magiskt. Öppnandet av Museet gjorde enormt mycket. Väldigt mysigt och härligt.

Hur delar man med sig av sin Ö? Vill besöka era och få besök av er.

Tror du pratar med fågeln på flygplatsen för det

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:

Tror du pratar med fågeln på flygplatsen för det

Hittade det tidigare idag. Tack för svar


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ska sätta mig och äntligen köra igenom wasteland 2

12
Skriv svar